جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

فرآیند اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر چمگلک اندیمشک آغاز شد

فرآیند اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر چمگلک اندیمشک آغاز شد

معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان گفت: بنا به دستور مدیر عامل آبفا کشور با انجام مطالعات تامین و توزیع آب شهر چمگلک و تصویب آن توسط شرکت آبفا خوزستان، بازسازی و اصلاح شبکه این پروژه آغاز شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اندیمشک، دکتر حقیقی پور مدیر عامل آبفا خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی از طرح های توسعه و اصلاح شبکه آب و طرح فاضلاب شهرهای اندیمشک و  چمگلک بازدید نمودند.

 افشین محمدی معاون مهندسی و توسعه آبفا خوزستان اظهار داشت: بنا به دستور مدیر عامل محترم آبفا کشور و با انجام مطالعات تامین و توزیع آب شهر چمگلک و تصویب آن توسط شرکت آبفا خوزستان، بازسازی و اصلاح شبکه این پروژه  با اجرای 17 کیلومتر لوله 110 میلی متر پلی اتیلن آغازشد.

وی افزود: پس از تهیه سند اجرای باقیمانده شبکه فرسوده شهر چمگلک توسط مشاور طرح وطی مراحل اداری، عملیات اجرایی آن شروع و در سال 98تکمیل و وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

معاون فنی و توسعه آبفا خوزستان با اشاره به کاهش چمشگیر تلفات آب بیان کرد:  بدیهی است با به بهره برداری رسیدن پروژه های در دست اقدام، تلفات آب به میزان چشمگیری كاهش و از منابع ملی صیانت خواهد شد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/17D
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید