جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد:

مشترکین کم مصرف بسته های تشویقی دریافت می کنند، پرمصرف ها جریمه

مشترکین کم مصرف بسته های تشویقی دریافت می کنند، پرمصرف ها جریمه

· ضرورت مدیریت مصرف توسط مشترکان آب خوزستان معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان، با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف مشترکان آب گفت: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند با افزایش تعرفه و جریمه روبرو خواهند شد.

محسن درفشان در گفتگو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت: براساس اعلام وزارتخانه الگوی مصرف آب 16  مترمکعب اعلام شده است که اگر مشترکین آب به خوبی این الگو را رعایت کنند بسته‌های تشویقی برای آنان در نظر گرفته می شود.

وی با قدردانی از مشترکان آب استان در فرهنگ صحیح استفاده از آب شرب ، تاکید کرد: خوشبختانه 72 درصد مشترکان در بخش خانگی الگوی مصرف را رعایت می کنند .

درفشان به مشترکان آب این شرکت توصیه کرد: در قالب این دستورالعمل مشترکان خانگی که الگوی مصرف را نسبت به سال گذشته رعایت و  کمتر از  16 متر مکعب در ماه آب مصرف کنند، مشمول تخفیف آب‌بها می شوند و در صورتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند و مصرف آب از سقف تعیین شده تجاوز کند، ملزم به پرداخت افزایش تعرفه ابلاغی وزارت نیرو خواهند شد.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان تاکید کرد: در کنار جریمه مشترکان پرمصرف، تشویق هایی نیز برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده به گونه ای که مشترکان در صورت رعایت الگوی مصرف که در استان خوزستان در یک دوره مصرف، 16 متر مکعب است، 15 درصد قیمت آب بها شامل تخفیف خواهند شد.

درفشان دیگر پاداش در نظر گرفته شده برای مشترکینی که زودتر از مهلت تعیین شده و یا به موقع نسبت به پرداخت قبض آب بهاء اقدام نمایند را ثبت و اعمال تخفیف 4 درصدی در مبلغ قبض آب بهاء اعلام کرد..

وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش مصرف آب در ماه‌های گرم پیش رو اشاره کرد و گفت: این شرکت از همه شهروندان به ویژه مشترکین پرمصرف انتظار دارد با  بکارگیری روش‌های مدیریت مصرف، این شرکت را در تأمین و توزیع عادلانه و پایدار آب بین قشرهای مختلف مردم یاری کنند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان با اشاره به جرائم در نظر گرفته برای مشترکین پرمصرف افزود: اگر مشترکین کاربری های غیر مسکونی بیش از ظرفیت قراردادی مندرج در قبض آب بهای خود، آب مصرف کنند شامل جریمه های سنگین مطابق تعرفه آن کاربری خواهند شد.

وی اظهار داشت: استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب، استفاده صحیح آب در مصارف شخصی، باز نگذاشتن جریان مداوم آب و آبیاری باغچه و فضای سبز منازل در ساعات ابتدایی صبح یا پایانی شب از جمله روش های مدیریت مصرف بهینه آب است که شهروندان می توانند آن ها را به کار بسته تا مشمول جریمه های آب بهاء نشوند.

درفشان با اشاره به اجرای جریمه پرمصرف ها به مشترکین شرکت آبفا خوزستان  توصیه کرد: از هم اکنون مصرفشان را مدیریت کنند تا با اجرای طرح فوق که در قبوض جدید آب اعمال می شود،  شامل تحمیل هزینه های بیشتر نشوند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۲
http://www.abfakhz.ir/u/17E
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید