پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اختتام 85 درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه 122 آبفا شهری خوزستان

اختتام 85 درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه 122 آبفا شهری خوزستان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت : در یک ماه گذشته از مجموع 20125 تماس دریافتی در سامانه 122 تعداد 9306 پرونده از 28 شهر بهره‌مند ثبت شد که 85 درصد از حوادث ثبت شده با تلاش کارکنان آبفا در شهرهای مختلف استان رسیدگی و خاتمه یافته است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا شهری استان خوزستان ، مهرداد قنواتی با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : از کل حوادث ثبت شده در یک ماه اخیر تعداد 4706 پرونده مربوط به حوزه آب و 4600 مورد آن در حوزه فاضلاب بوده است.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرونده های ثبت شده در هر دو بخش آب و فاضلاب بین 4.2 تا 4.3 روز عنوان و خاطر نشان کرد : تا کنون 3980 مورد از پرونده های حوادث آب و 3787 مورد از پرونده های حوادث فاضلاب رسیدگی و خاتمه یافته است.

قنواتی در ادامه نیز اذعان داشت : از تعداد کل تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی آبفا خوزستان 1702 مورد برای دریافت راهنمایی و مشاوره و 9117 تماس نیز الصاقی ، متفرقه و ... بوده است.

معاون بهره برداری آبفا خوزستان یادآور شد : 335 مورد از پرونده های ثبتی بخش فاضلاب با موضوع عدم دریچه منهول بوده که این رقم با احتساب ادوار گذشته به بیش از 860 مورد می رسد.

وی افزود : متاسفانه سرقت درب منهول های فاضلاب علاوه بر خطرات و صدماتی که جان و مال مردم را تهدید می نماید، هزینه های هنگفتی را نیز بر ادارات تابعه خصوصا در شهرهای آبادان ، ماهشهر، شادگان و خرمشهر تحمیل می کند.

قنواتی در خاتمه با بیان اینکه پرونده های متعددی در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و در دست رسیدگی است، از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده سرقت درب منهول سریعا مراتب را از طریق سامانه 122 و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

تنظیم: علی چینی ساز

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(یکشنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۰۳
http://www.abfakhz.ir/u/17M
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید