جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با هدف تامین آب شرب سالم آغاز شد:

کلنگ اجرای شبکه توزیع آب شهر چم گلک اندیمشک به زمین زده شد

کلنگ اجرای شبکه توزیع آب شهر چم گلک اندیمشک به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه ها به تاسیسات آبرسانی با حضور استاندار خوزستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آبفا خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، آیین کلنگ زنی شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه ها به تاسیسات آبرسانی با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی،  دکتر حقیقی پور مدیر عامل آبفا خوزستان و مسئولان محلی اندیمشک برگزار شد.

صادق حقیقی پور در مراسم گلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: کلنگ زنی اجرای شبکه توزیع بخشی از شهر چم گلک اندیمشک و اجرای خطوط جمع آوری چاه ها به تاسیسات آبرسانی با اعتبار 100 میلیارد ریال انجام می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به هدف طرح بیان کرد: پروژه شبکه توزیع نوسازی به طول 20 کیلومتر در مناطق 20 هکتاری، 15 هکتاری و 5 هکتاری  و طول خطوط جمع آوری آب از چاه ها به تاسیسات آبرسانی به طول 4 کیلومتر لوله پلی اتیلن و این پروژه با هدف تامین آب بهداشتی و سالم و جلوگیری ازافت فشار در مناطق مذکور اجرایی شده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(چهارشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۱۷
http://www.abfakhz.ir/u/17O
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید