جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

حضور شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

حضور شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

 

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت و برگزاری نمایشگاه هفته دولت در خوزستان، شرکت آبفا خوزستان با حضور در این نمایشگاه،آخرین اقدامات،پروژه ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

 رسول صالحی گفت: نمایش دستاوردهای آبفا خوزستان برای مقابله با بحران سیلاب اخیر مهمترین بخش فعالیت غرفه این شرکت است.

وی افزود: فعالیت غرفه آبفا خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز که از 6 شهریور ماه برگزار شده که تا 9 شهریور به کار خود ادامه می دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: در شامگاه گذشته آیت الله موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان با حضور در غرفه شرکت آبفا خوزستان از اقدامات ،
توانمندی ها،
 پروژه های فاینانس  و اینفوگرافی طراحی شد شرکت  با موضوع و اقدامات سیلاب دیدن کردند.

صالحی با اشاره به حضور مسئولان در نمایشگاه هفته دولت تصریح کرد: حضور دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مهندس فاضل ابیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، حجت الاسام حجتی نیا فرماندار مسجد سلیمان و دیگر مسئولان در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از جمله بازید های مسئولان در این نمایشگاه بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان به حضور مستمرو پررنگ شرکت آبفا خوزستان طی سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در سه سال اخیر با حضور مستمر و پررنگ در نمایشگاه های هفته دولت از اخرین اقدامات انجام شده در این نمایشگاه به مسئولان و مردم گزارش داده است

تنظیم: بهنام پریچه

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید:

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۱۹
http://www.abfakhz.ir/u/187
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید