پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در هفته دولت انجام شد:

کلنگ بهبود کیفیت آب شرب شهری و روستایی هندیجان در هفته دولت زده شد

کلنگ بهبود کیفیت آب شرب شهری و روستایی هندیجان در هفته دولت زده شد

 

با حضور استاندار خوزستان 2 پروژه آبرسانی شهری و روستایی در هندیجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان،  استاندار خوزستاندر حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی هفته دولت شهرستان هندیجان، اظهارداشت:  امروز در آخرین روز از هفته دولت پروژه‌های زیادی در شهرستان هندیجان در بخش زیرساخت و خدمات افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

غلامرضا شریعتی،  با اشاره به اینکه با انجام این اقدامات شهرستان هندیجان به توسعه شهری نزدیک می شود، گفت: یکی از مهم ترین اولویت هایی که برای این شهرستان در نظر گرفته شده است بهبود کیفیت آب شرب شهری و روستایی است که با اتمام پروژه هایی که امروز کلنگ آنها به زمین زده شد، مسائل آب شرب این شهرستان بیمه می شود.

در این آیین، مدیر اداره آبفا هندیجان پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت شهرستان هندیجان تحت پوشش شرکت آبفا خوزستان را کلنگ اصلاح شبکه روستای چم رحمان هندیجان و افتتاح پروژه افزایش آب ارسالی کارون به هندیجان عنوان کرد.

آقایی ادامه داد: اصلاح شبکه توزیع آب روستای چم رحمان در مدت یکماه و با اعتبار 100 میلیون تومان از محل طرحهای جاری انجام می شود.

وی اذعان داشت: در این عملیات اجرایی شبکه توزیع آب بطول یکهزار و 800 متر اصلاح و 50 فقره انشعاب خانگی به مشترکین واگذار خواهد شد.

مدیر اداره آبفا هندیجان دیگر پروژه این شهرستان را افتتاح پروژه افزایش آب ارسالی کارون با اعتبار 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح 10 هزار متر مکعب آب در شبانه روز در شبکه توزیع آب شهر هندیجان، برای جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر پمپاژ می شود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/189
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید