پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون بهره برداری آبفا شهری خوزستان خبر داد :

آغاز اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور

آغاز اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور

 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت : اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور همزمان با سراسر کشور با برگزاری آزمون عیب یابی تابلوهای مدار فرمان برق در شرکت آبفا خوزستان آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان ، مهرداد قنواتی پیرامون برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور، اظهار نمود : یکی از اهداف برنامه ششم توسعه در زمینه آب، مشارکت بهره برداران در مدیریت منابع آب و تأسیسات آبی می باشد و یکی از راهبردهای آن ظرفیت سازی نیروی انسانی و آموزش آنها می باشد.

وی افزود : بدین منظور اولین دوره مسابقات ملی مهارت فنی تخصصی بهره برداری در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سه مرحله شرکتی ، بلوکی و کشوری برای تیم های عملیاتی اجرایی در شرکتهای آب و فاضلاب مشارکت یونسکو برگزار می شود.

قنواتی خاطر نشان ساخت : اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور ، مسابقه تعمیرات خطوط لوله آب ، مسابقه نصب انشعاب آب و فاضلاب ، مسابقه کنترل کیفیت (آزمایش های فیزیکوشیمیایی) و مسابقه عیب یابی و رفع عیب تابلو های راه انداز در دو بخش تئوری و عملی با راهبری معاونت بهره برداری آبفا شهری خوزستان و مدیریت زیر مجموعه و همکاری سایر بخش ها برگزار می گردد.

معاون بهره برداری آبفا شهری خوزستان به دستاوردهای برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب پرداخت و بیان داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای این مسابقات مباحث  آموزشی است بطوری که شرکت کنندگان با آخرین آموزش های روز دنیا آشنا می شوند.

وی ، اهدف دیگر برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر مناسب جهت پیشبرد اهداف شرکت های آب و فاضلاب، تهیه استانداردهای لازم برای انجام فعالیت های حوزه صنعت آب و فاضلاب، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در بین کارکنان،  توسعه مشارکت جمعی ، انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، ارتقاء دانش و مهارت فنی اکیپ های عملیاتی، شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی ، توسعه کار تیمی و یافتن استعدادهای ویژه ، ارتقاء وضعیت ایمنی کارگاه ها، آموزش های عملی جهت افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار و بکارگیری و معرفی تجهیزات نوین عنوان کرد.

قنواتی، ارتقا مهارت در بین فعالان صنعت آبفا را ضروری دانست وگفت: با افزایش مهارت های تخصصی تلاشگران صنعت آب و فاضلاب قطعا شاهد ارتقا سطح خدمات به مردم خواهیم بود که این رویکرد هدف غایی تمام مسئولان امر می باشد.

گفتنی است : این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، بلوکی (بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی ) و کشوری انجام خواهد شد که  در مرحله اول مسابقات در سطح استانی برگزار شده و از هر استانی یک گروه از هر موضوع مسابقه برای برگزاری مسابقات در سطح بلوک معرفی خواهد شد. در مرحله دوم مسابقات براساس تقسیم بندی جغرافیایی (بلوک) بین شرکت های زیر مجموعه آن بلوک به شرح ذیل انجام شده و از هر بلوک یک گروه برگزیده در هر موضوع مسابقه برای مسابقات کشوری معرفی می گردند.

تنظیم: علی چینی ساز

(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۸
http://www.abfakhz.ir/u/18o
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید