شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

15 کیلومتر شبکه جدید در شهر چم گلک اجرا شد

15 کیلومتر شبکه جدید در شهر چم گلک اجرا شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات اجرایی 15 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک آغاز شده است.

به گزارش روبط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اشاره به این خبر اظهار داشت: تجهیز چاه سوم شهر چم گلک یکی از مهم ترین خدمات پیش بینی و اجرا شده برای تامین آب شرب شهر چم گلک است و با اجرای این طرح بیش از یک کیلومتر خط انتقال برای توسعه خدمات و افزایش رضایت شهروندان انجام و نیاز آب شهر چم گلک تامین شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: بیش از این نیز فعالیت اداره آب و فاضلاب شهر چم گلک آغاز شده بود تا روند خدمت رسانی به شهروندان تقویت شود.

وی با اشاره به این که عملیات اجرایی 15 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک آغاز شده است، افزود: بیش از این نیز عملیات اتصال و بهره برداری از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر چم گلک اجرا شده بود

بنیادی با اشاره به نیاز7 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر چم گلک گفت: با پیگیری مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم جهت تکمیل و توسعه شبکه توزیع آب شهر چم گلک به اجرا رسیده است.

ِ مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: هم چنین در این مدت و با اجرای طرح های توسعه خدمات آب و فاضلاب شهر چم گلک، 570 انشعاب جدید آب به شهروندان واگذار و 90 شکستگی خطوط توزیع آب در شهر چم گلک رفع شده است.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۰۱
http://www.abfakhz.ir/u/19t
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید