پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با هدف توسعه خدمات آبرسانی به شهروندان گرامی :

اصلاح شبکه توزیع آب شهرستان رامهرمز

اصلاح شبکه توزیع آب شهرستان رامهرمز

 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از اجرای عملیات خارج نمودن شبکه فلزی قدیم شهرستان رامهرمز خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، مهرداد قنواتی در این باره افزود : این عملیات از ابتدای خیابان ولیعصر(عج)، شبکه بهداشت تا انتهای خیابان امام(ره)، خیابان انقلاب و خیابانهای فرعی اطراف با جایگزینی شبکه پلی اتیلن در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس برنامه زمانبندی طی مدت 18 ماه به انجام خواهد رسید، تاکید کرد: پیمانکار طرح اصلاح شبکه توزیع آب رامهرمز در حال اجرای مراحل پایانی است و این عملیات تا پایان سال جاری به سرانجام می رسد.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان خاطرنشان ساخت: از آغاز عملیات بهینه سازی و اصلاح شبکه توزیع آب این شهرستان تاکنون، کلیه انشعابات قدیم خیابانهای فوق الذکر و کوچه های منتهی به این خطوط خیابانها با لوله پروپیلین تعویض شده اند.

وی اذعان داشت: در این طرح 6 کیلومتر از شبکه قدیم اصلاح می شود.

قنواتی تاکید کرد: با توجه به اینکه خط جدید در حال حاضر مراحل تست را سپری میکند ، قطعا شهروندان ساکن در تمام مناطق شهری و بعضا روستایی تا زمانی که شبکه بطور کامل وارد مدار بهره برداری شود با افت فشار و قطعی آب مواجه می شوند.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان ضمن پوزش از شهروندان شهرستان رامهرمز، از عموم شهروندان محترم ساکن در درخواست کرد با  صرفه جویی در مصرف آب زمینه بهره مندی سایر همشهریان خود از این نعمت الهی را فراهم نمایند.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان رامهرمز در این باره با اشاره به طول شبکه 6 کیلومتری که اصلاح می شود، اقطار شبکه را 200، 250 و 300 عنوان کرد.

محمدرضا اسکندری ادامه داد: باتوجه به اینکه در خیابانهای مذکور جنس لوله ها  از نوع فلزی آزبست بوده . که دارای قدمت بیش از ۴۰ سال میباشد کلیه خطوط قدیمی قطع و سپس به شبکه جدید پلی اتیلن متصل می شود.

وی افزود: برای اصلاح شبکه فرسوده  توزیع آب رامهرمز  ۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

اسکندری اذعان داشت: درحال حاضر عملیات سروصل ها به شبکه در حال انجام و کار طی ماه آینده به اتمام می رسد.

مدیر اداره آبفا رامهرمز ضمن سپاسگزاری از شکیبایی وهمکاری مردم شریف شهرستان  گفت: به دلیل نصب سروصل  شبکه های فرعی به خط جدید آبر سانی تمام مناطق شهری تا پایان سال جاری دچار افت فشار و قطعی آب خواهند شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸) ۱۳:۳۱
http://www.abfakhz.ir/u/19x
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید