پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در بخش ارزیابی نشریات داخلی؛

روابط عمومی آبفا خوزستان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد

روابط عمومی آبفا خوزستان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی اولیه نشریات داخلی شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، متن تقدیر نامه ازسوی صدیقه ببران، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو به شرح ذیل میباشد:

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را در اهتمام آن شرکت به انتشار نسخه الکترونیکی نشریه داخلی و کسب رتبه برتر در ارزیابی اولیه نشریات داخلی شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور را اعلام میدارم.

امید است همچنان در عمل به وظایف محوله و انعکاس زحمات و تلاشهاهای همکارانتان در شرکت آبفای خوزستان به مردم شریف استان موفق باشید.

صدیقه ببران با تبریک موفقیت کسب شده در ارزیابی نشریات داخلی شرکت های تابعه وزارت نیرو در سراسر کشور توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، از تلاش‌های صورت گرفته در راستای کسب این رتبه تقدیر کرده است.

یادآور می‌شود: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدامات چشمگیری را در راستای انتشار خبرنامه الکترونیک در سامانه داخلی و امکان بهره مندی تمامی همکاران این شرکت از اخبار نشریات و خبرگزاریها با هدف صرفه جویی در هزینه ها به صورت الکترونیک انجام داده است.

تنظیم: راشین نجارپور



روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸) ۱۳:۳۸
http://www.abfakhz.ir/u/19E
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید