پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون درآمد و خدمات امور مشترکین آبفا استان؛

شهروندان خوزستانی بدون خروج از خانه از خدمات شرکت آبفا خوزستان استفاده کنند

شهروندان خوزستانی بدون خروج از خانه از خدمات شرکت آبفا خوزستان استفاده کنند

 

محسن درفشان با اشاره به شیوع کروناویروس در این استان، گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان خوزستانی، خدمات شرکت آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان، درفشان با اشاره به توصیه‌های صورت گرفته در خصوص پرهیز از خروج از منازل برای کارهای غیرضروری، گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب در قبال شهروندان و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر خدمات فوریتی آبفا، تمامی  خدمات پس از فروش و همچنین صدور و پرداخت صورت حساب آب بهاء به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد از مراجعه حضوری به ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب خودداری کنند و صرفاً از طریق سامانه های الکترونیکی شرکت نظیر پورتال مشترکین و ۱۲۲، به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت دریافت کنند.

معاون درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: پورتال مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس https://portal.abfakhz.ir آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد.

وی خاطر نشان ساخت:همچنین تمامی سامانه های بانکداری الکترونیک (نظیر تلفن بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و ...) پذیرای قبوض این شرکت می باشند.

 

تنظیم:راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۷:۰۴
http://www.abfakhz.ir/u/19R
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید