پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای خوزستان در خارج از مرکز امکانپذیر شد

پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای خوزستان در خارج از مرکز امکانپذیر شد

 

 

معاون بهره برداری شرکت آبفا خوزستان اعلام کرد: در راستای تاکید استاندار خوزستان به دستگاه های اجرایی مبنی بر کاهش نیروهای مستقر در شرکت و اجرای طرح دورکاری، با هدف رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت در جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا و به منظور عدم وقفه در پاسخگویی به شهروندان در شرایط جدید، با ابتکار مشترک مرکز ارتباطات مردمی 122 و ارائه خدمات فنی دفتر آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در خارج از مرکز میسر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مهرداد قنواتی افزود: تعدادی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از طریق دورکاری و باحضور در منزل پاسخگوی تماس های مردمی می باشند که می توان از این پتانسیل برای مدیریت تماس ها در مواقع بحران و یا در زمان هایی که حجم تماس ها در مرکز 122 بالا باشد، استفاده نمود.

گفتنی است: این شیوه پاسخگویی در مرکز 122 آبفا خوزستان برای اولین بار در مراکز ارتباطات مردمی 122 کشور اجرا شد .

تنظیم: راشین نجارپور


 

روابط عمومی آبفا خوزستان
(یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۷:۳۹
http://www.abfakhz.ir/u/19Z
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید