جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تقدیر مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از جهادگران حوزه سلامت

تقدیر مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از جهادگران حوزه سلامت

 

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با تلاش جهادگران حوزه سلامت تامین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علیرضا بنیادی اظهار داشت: هم زمان با شیوع بیماری کرونا تمام واحدهای آب وفاضلاب با تمام توان آماده ارائه خدمات به شهروندان بخش های مختلف شهری هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه به دستور العمل های شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان و قرارگاه کنترل ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک، افزود: حذف حلقه اتصال بیماری کرونا و جلوگیری از انتقال آن ضروری است.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: به همین جهت تامین نیازهای بهداشتی کارکنان واحدهای مختلف اداری و عملیاتی آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با تلاش روابط عمومی این امور مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های به اجرا رسیده اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با تلاش جهادگران حوزه سلامت تامین شد.

بنیادی با تقدیر از نقش بسیج و گروه های جهادی شهرستان اندیمشک در تامین این اقلام بهداشتی، بیان کرد: بیش از این نیز و با مشارکت هیئت فرهنگی ومذهبی بیت الزهرا(س) و موسسه خیریه مریم عذرا(ع)، جمعیت هلال احمر و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان تامین و در اختیار آن ها قرار گرفته بود.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی آبفا خوزستان
(یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۷:۴۰
http://www.abfakhz.ir/u/1a0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید