پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر اداره آبفا دزفول:

شهروندان دزفولی هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند

شهروندان دزفولی هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول از شهروندان خواست ضمن رعایت بهداشت فردی برای مقابله با ویروس کرونا در مصرف آب در این شهرستان صرفه جویی کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جمال الدین برفر با بیان اینکه سلامت آب شرب این شهرستان مطابق با آخرین استانداردهای بهداشتی سنجش می‌شود گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان دزفول نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی افزود : با توجه به لزوم دسترسی شهروندان به آب سالم و بهداشتی واحد عملیات آب و فاضلاب منطقه دزفول به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند تا مشکل افت فشار و قطعی آب در این مدت رخ ندهد.

برفر تاکید کرد: نیروهای خدماتی آبفا منطقه دزفول با وجود تعطیلی ادارات در حال خدمت رسانی هستند تا مشکلی برای مردم در زمینه تأمین آب سالم و بهداشتی و دفع فاضلاب ایجاد نشود.

مدیر اداره آبفا دزفول در ادامه تصریح کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه یکی از بهترین راههای کنترل این ویروس شستشوی مداوم دستها با آب و صابون است لذا به شهروندان توصیه کرد در این ایام ضمن رعایت نکات بهداشتی در مصرف صحیح و اصولی آب صرفه جویی کنند.

مدیر آبفا منطقه دزفول در ادامه اظهار داشت : کلیه کارکنان آبفا منطقه دزفول مورد غربالگری بیماری کرونا قرار گرفته و اقلام بهداشتی نظیر دستکش ، مواد ضدعفونی و ماسک در اختیار کارکنان واحد‌های خدماتی قرار گرفته ، ضمن اینکه واحد‌های غیر ضروری نیز در راستای فاصله گذاری اجتماعی تعطیل اعلام شده و حضور کارکنان آبفا منطقه دزفول در ایام قرنطینه و در جهت حفظ سلامت آنها  تا ۲۰ درصد  کاهش  یافته است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی آبفا خوزستان
(شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹) ۱۶:۴۲
http://www.abfakhz.ir/u/1a4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید