جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
تا پایان اردیبشهت ماه فرصت دارید؛

واگذاری انشعاب آب به استفاده کنندگان غیرمجاز شادگانی بدون اخذ جرایم

واگذاری انشعاب آب به استفاده کنندگان غیرمجاز شادگانی بدون اخذ جرایم

 

رئیس اداره آبفا شادگان ، از واگذاری انشعاب آب، به استفاده کنندگان این مایع حیات، بدون اخذ جرایم خبر داد.

محمود ناصر در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از فروش اقساطی اشتراک آب و فاضلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام شعبانیه خبر داد و گفت: صاحبان املاکی که دارای انشعاب غیر مجاز آب می باشند در صورت قانونی نمودن انشعاب ، از پرداخت جرائم مربوطه معاف خواهند بود.

وی هدف از این اقدام را توزیع عادلانه آب در سطح شهر، جلوگیری از پرت و هدررفت آب در شبکه های تحت پوشش، افزایش فشار آب در شبکه های آبرسانی، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اعلام کرد.

ناصر تاکید کرد: شهروندان شادگانی متقاضی انشعاب آب ، برای اخذ انشعاب نیاز به مراجعه حضوری ندارند و میتوانند با برقرای تماس به شماره تلفن های ثابت ۵۳۷۲۲۱۴۲ و ۵۳۷۲۲۱۴۱  در ساعت اداری نسبت به ثبت دریافت انشعاب آب اقدام نمایند.

رئیس اداره آبفا شادگان با اشاره به عدم تمدید این مدت اعلام کرد، شهروندان شادگانی حداکثر تا پایان اردیبهشت فرصت دارند برای دریافت انشعاب آب اقدام کنند.

وی تاکید کرد:  پس از اتمام این مدت قطعا این بخشودگی تمدید نخواهد شد.

ناصر در پایان اظهار امیدواری نمود: با همکاری بیشتر شهروندان محترم، شاهد کاهش هر چه بیشتر استفاده غیرمجاز از این مایع ارزشمند و حیاتی که با هزینه های بسیار بالا و سختی فراوان تامین و با کیفیت مناسب در دسترس مردم قرار می گیرد، باشیم .

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی آبفا خوزستان
(دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹) ۱۲:۵۷
http://www.abfakhz.ir/u/1a8
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید