پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای خوزستان:

۶ اداره آبفای خوزستان موفق به اجرای تعهدات درآمدی خود شدند

۶ اداره آبفای خوزستان موفق به اجرای تعهدات درآمدی خود شدند



معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای خوزستان از اجرای تعهدات درآمدی، ۶ اداره تابعه شرکت آبفای خوزستان در سال ۹۸ خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در همایش معرفی برترین های استان که در سالن جلسات این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونتها، مدیران ادارات و کارکنان شرکت و ادارت تابعه برگزار شد، جایگاه معاونت درآمد و امور مشترکین را مهم توصیف کرد و افزود: این بخش در ارتباط مستقیم با مردم است پس هر چه زمان پاسخگویی کاهش یابد میزان رضایتمندی مردم افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.
صادق حقیقی پور بیشترین درآمد شرکت را مربوط به بخش آب بها دانست و تاکید کرد: افزایش درآمد خصوصا در بخش آب بها نشان از یک حرکت تیمی در بخش امورمشترکین دارد.
وی عملکرد حوزه درآمد و خدمات مشترکین در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و ضمن ادامه همین راه در سال آینده، از کارکنان امور مشترکین خواست میزان طلب معوق شرکت از مشترکین خصوصا در بخش خانگی در سال ۹۹ کاهش یابد.
حقیقی پور به مدیران ادارات تاکید کرد: از آنجایی که اشتراکات خانگی به عنوان درآمد پایدار شرکت محسوب میشوند ،لذا باید وقت بیشتری را صرف اینگونه اشتراکات کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اجرای ۱۰۰ درصدی نرم افزار قرائت موبایلی،اجرای GIS، اخذ تبصره ۳ و اجرای ماده ۷، تشدید نظارت بر کار مامورین قرائت، تشویق مردم به پرداخت غیرحضوری قبوض، شناسایی انشعابات غیرمجاز، استفاده از روشهای تشویقی برای تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز و نظارت بر کنتورهای خراب را از دیگر انتظارات از امور مشترکین عنوان کرد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای خوزستان نیز در همایش معرفی برترین های استان گفت: ادارات تابعه شرکت آبفا شهری استان در سال جاری بر اساس 12 آیتم ارزشیابی شدند، که بر این اساس ۶ اداره به عنوان اداره برتر معرفی شدند.
محسن درفشان برخی شاخص های برتری این ادارات را کاهش دوره وصول و مانده مطالبات، راه اندازی دفتر پیشخوان و طرح کوشا،شناسایی و ثبت انشعابات غیرمجاز با استفاده از نرم افزار موبایلی،تلاش مدیران در ایجاد تبصره ۳ و ماده ۷، شناسایی و استاندارد سازی انشعابات را عنوان کرد و اظهارداشت: شهرهای مسجدسلیمان،اندیمشک، هندیجان،چمران،ایذه و گتوند در انجام تعهدات خود در زمینه درآمد به بهترین نحو عمل کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس تقسیم بندی تعریف شده در حوزه درآمدی، شهرهای تحت پوشش شرکت آبفا استان بر اساس اشتراک به 5 گروه تقسیم
می شوند، افزود: ادارات زیر 5 هزار اشتراک در گروه اول، ادارات بین 5 هزار تا 15 هزار اشتراک، ادارات بین 15 تا 30 هزار اشتراک در گروه سوم، ادارات بین 30 تا 50 هزار اشتراک در گروه چهارم و ادارات بالای 50 هزار اشتراک در گروه پنجم قرار می گیرند.
درفشان تاکید کرد: شهرهایی که در درآمد و خدمات مشترکین موفق عمل کردند گروه شهرهای با تعداد اشتراک ۵ تا ۱۵ هزار و ۳۰ تا ۵۰ هزار اشتراک می باشند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد:در سال جاری هرگونه کم کاری در حوزه درآمدی از ادارات تابعه پذیرفتنی نیست و انتظار میرود مدیران ادارت با هماهنگی بیشتر و اجرای صحیح دستورالعملهای ابلاغی نسبت به کسب درآمدهای قانونی شرکت اهتمام بیشتری داشته باشند.
در پایان این همایش از کتاب خدمات امور مشترکین در شرکتهای آب و فاضلاب شهری به قلم مژگان کیانی، مسئول نظارت بر عملکرد دفاتر پیشخوان و مشاور معاون خدمات و امور مشترکین شرکت آبفا خوزستان، رونمایی شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۴:۲۲
http://www.abfakhz.ir/u/1ba
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید