پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رفع شکستگی خط انتقال اصلی آب بهبهان با ۳۰ ساعت کار مستمر

رفع شکستگی خط انتقال اصلی آب بهبهان با ۳۰ ساعت کار مستمر


مدیر آبفا منطقه بهبهان اعلام کرد: عملیات سخت رفع شکستگی خط لوله اصلی انتقال آب واقع در میدان تختی این شهر، با تلاش اکیپ عملیات این اداره مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر اذعان داشت: پس از دریافت گزارشات مردمی در ساعت ۵ بامداد مبنی بر نشت آب و شکستگی یکی از خطوط اصلی واقع در میدان تختی، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام و بطور موقت با بستن والوها جهت جلوگیری از هدررفت آب اقدام نمودند.

وی افزود: با توجه به اینکه میدان تختی محل عبور چندین لوله اصلی است و در مسیر حفاری موانعی چون تونل شهرداری، منهول فاضلاب، خط لوله شبکه گاز، و فیبر نوری مخابرات قرار دارد، انجام عملیات را بسیار دشوار کرده بود.

نامیر با بیان اینکه عملیات در مرحله اول به صورت مستمر و بی وقفه از ۸ صبح تا ۲ بامداد روز بعد به طول انجامید گفت: علیرغم تلاش مضاعف به دلیل موانع متعدد و سختی کار و نصب چند کلمپ بر روی شکستگی ها، مشخص شد یکی از ساکت ها دچار نشتی است. لذا مجددا عملیات از ساعت ۷ صبح با چند گروه امدادی آغاز شد.

مدیر آبفا بهبهان تصریح کرد: به منظور رفع اساسی مشکل تصمیم بر آن شد با اصلاح شبکه و با اتصال لوله ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن به خط لوله ۲۰۰‌ میلی متر آزبست، خط لوله ۱۵۰ میلی متر آزبست که قدیمی و فرسوده بود از مدار خارج گردید، و عملیات پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه روزی با موففیت خاتمه یافت.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹) ۱۴:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/1cC
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید