پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
به منظور جلوگیری از هدر رفت آب؛

۵ طرح آبرسانی و شبکه توزیع آب در شهر مسجد سلیمان درحال اجرا است

۵ طرح آبرسانی و شبکه توزیع آب در شهر مسجد سلیمان درحال اجرا است



مجری طرح آبرسانی شرکت آب فاضلاب خوزستان گفت: 5 طرح آبرسانی و توزیع شبکه آب با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و 2 طرح ترمیم نوار حفاری با اعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان مسجد سلیمان در حال اجرا است.



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، احمد حسن زاده اظهار داشت: 5 طرح آبرسانی و توزیع شبکه آب با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و 2 طرح ترمیم نوار حفاری با اعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان مسجد سلیمان در حال اجرا است.

وی با اشاره به روند اجرایی پروژه ها افزود: از این 5 طرح، 4 طرح اجرای شبکه توزیع و انشعابات خانگی در مناطق سبز آباد، نمره 40، هسته مرکزی، نفتون بالا، پشت برج با اعتباری بیش از 55 میلیارد تومان درحال اجرا است.

مجری طرح آبرسانی شرکت آب فاضلاب خوزستان با اشاره به به هدف پروژه های طرح آبرسانی و شبکه توزیع بیان کرد:هدف از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع آب درون شهری و جمع آوری شبکه فلزی و فرسوده قدیمی شهر به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و خارج نمودن این شهر از وضعیت جیره بندی آب بوده است.

حسن زاده عنوان کرد: طول پروژه اصلاح شبکه در این 5 پروژه بیش قریب به 98 کیلومتر است و با تکمیل این پروژه ها 9905 انشعاب جدید وارد مدار بهره برداری می شود.

وی به پروژه دیگر شبکه توزیع و انشعابات خانگی در مناطق بحرانی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف پایدار نمودن مناطقی که دچار بحران کم آبی و بی آبی بوده اند روند اجرایی آن انجام شد، اعتبار این پروژه 10 میلیارد و 500 ملیلون تومان و با 61 درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق مال کریم، تعاونی شهرداری، شهرک خیبر، گردنه زلکی ها و شهرک نزجا در حال انجام است.

حسن زاده تصریح کرد: دو پروژه ترمیم نوار حفاری در شهر مسجد سلیمان در حال کار است که یکی در مرحله کار و ترمیم نوار حفاری در مناطق مختلف شهر و دیگری در حال تجهیز کارگاه می باشد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹) ۱۴:۱۴
http://www.abfakhz.ir/u/1cE
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید