جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تلاش شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای رفع مشکل آب بخش الوار گرمسیری

تلاش شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای رفع مشکل آب بخش الوار گرمسیری


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تلاش شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای رفع مشکل آب بخش الوار گرمسیری ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، روند اجرای طرح های آب وفاضلاب بخش الواری گرمسیری شهرستان اندیمشک مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

حجت الاسلام والسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای طرح های مختلف آبرسانی در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: تلاش مسئولان محلی شهرستان اندیمشک و شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان برای رفع مشکل آب بخش الوار گرمسیری اندیمشک ادامه دارد.

وی با بیان این که غیزانیه، الهایه، بخش الوار گرمسیری و برخی دیگر از مناطق استان خوزستان با مشکل آب مواجه هستند، گفت: در مناطقی از بخش الوار گرمسیری با شوری آب مواجه و این آب برای شهروندان قابل استفاده نیست و رفع مشکل آب این مناطق مطالبه مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: استان خوزستان از منابع آبی خوبی برخوردار است و در صورت توجه به اصلاح و تکمیل شبکه آبرسانی و برنامه ریزی مناسب بسیاری از مشکلات این حوزه رفع می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح های حوزه آب بخش الوار گرمسیری در دو مرحله کوتاه و بلند مدت اجرا و مشکل آب این منطقه با اجرای طرح های در حال اجرا به حداقل رسیده و رفع می شود.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹) ۱۵:۰۵
http://www.abfakhz.ir/u/1cW
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید