جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
هشدار به مشترکین غیرمجاز آب

آغاز طرح ضربتی قطع انشعابات غیرمجاز خطوط انتقال در مسیرهای شهری و روستایی امورآب حیات

آغاز طرح ضربتی قطع انشعابات غیرمجاز خطوط انتقال در مسیرهای شهری و روستایی امورآب حیات



مسئول درآمد و خدمات مشترکین امورآب حیات، از اجرای طرح ضربتی قطع انشعابات بدهکار و غیرمجاز آب در مسیر خطوط انتقال امور آب حیات درشهرها و روستاهای تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب خوزستان،احمد براتی با اشاره به طول ۲۲۷ کیلومتری خطوط انتقال و تاسیسات ۴ گانه آب حیات در طول مسیر شهرهای شوشتر، اهواز،دارخوین وآبادان اظهار داشت: طرح پایش خط انتقال آغاز شده و قصد داریم بصورت ضربتی نسبت به قطع انشعابات غیر مجاز و بدهکار اقدام کنیم.

وی گفت : با توجه به لزوم ساماندهی انشعابات چه در بخش انشعابات غیر مجاز و چه در بخش دریافت آب بهای مصرفی از مشترکین ‌و طبق روال هرساله در آغاز فصل تابستان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشترکین خصوصأ مشترکین خوش حساب و پیش گیری از بهرمندی مشترکین غیر مجاز که بصورت غیر قانونی از خدمات این امور استفاده میکنند ؛ طرح پایش ۲۲۷ کیلومتری خط انتقال امورآب حیات آغاز شده است.

براتی بهترین راه بهرمندی از خدمات امورآب حیات را مراجعه حضوری ؛ تشکیل پرونده و دریافت اشتراک مجاز پس از انجام مراحل قانونی عنوان کرد و افزود: مشترکین مجاز این امور هم تنها با پرداخت به موقع آب بها میتوانند بصورت مستمر از خدمات آبرسانی بهرمند باشند .

به گفته مسئول درآمد و خدمات مشترکین امور آب حیات، در حال حاضر تأمین آب 15 روستای محدوده شوشتر و همزمان تأمین آب تأسیسات سید حسن و تعدادی از روستاهای ( هفتکل ؛ رامهرمز ؛ ملاثانی) و همچنین حدود 30 روستا در مسیر اهواز -آبادان به عهده این امور بوده و مشترکین در حال استفاده و بهرمندی از خدمات امور آب حیات هستند که انشاالله با ساماندهی انشعابات غیر مجاز درصد قابل توجهی از میزان پرت و هدر رفت آب کاهش پیدا کرده و میتوانیم خدمات مطلوب تری به مشترکین محترم ارائه نماییم .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹) ۱۵:۱۳
http://www.abfakhz.ir/u/1cX
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید