جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

شمارش معکوس در اجرای طرح جلوگیری از ورود فاضلاب بیمارستان دزفول به رودخانه دز

شمارش معکوس در اجرای طرح جلوگیری از ورود فاضلاب بیمارستان دزفول به رودخانه دز



مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: بزودی طرح اتصال خط فاضلاب بیمارستان منطقه ای ۵۸۰ دزفول به شبکه فاضلاب شهری انجام و از ورود فاضلاب به رودخانه دز جلوگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رئیس بیمارستان منطقه ای 580 دزفول با حضور در آبفا این شهرستان در جریان آخرین اقدامات انجام شده و پیش رو در خصوص اتصال خط فاضلاب بیمارستان به شبکه شهری و هدایت به سمت تصفیه خانه فاضلاب قرار گرفت.

در این دیدار ابتدا مدیر آبفا منطقه دزفول ضمن خوش آمدگویی به رئیس بیمارستان و هیئت همراه افزود: طبق آخرین بررسی ها انشالله بزودی شاهد اتصال خط فاضلاب بیمارستان به شبکه شهری و هدایت به سمت تصفیه خانه فاضلاب دزفول خواهیم بود .

اسماعیل سالم تصریح کرد: فاضلاب بیمارستان منطقه ای 580 دزفول از دهه های گذشته به رودخانه سرازیر شده است که متاسفانه باعث آلودگی رودخانه خروشان دز می شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف حفظ محیط زیست و سلامت عمومی جامعه در حال اجراست، پیشرفت فیزیکی این پروژه را 85 درصد اعلام کرد.

اسماعیل سالم افزود: در اجرای طرح اتصال خط فاضلاب بیمارستان به شبکه فاضلاب شهری، ۳۰۰ متر شبکه و انشعاب فاضلاب با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال با استفاده از توان داخلی مجموعه آبفا دزفول در حال انجام است.

گفتنی است: در پایان این دیدار رییس بیمارستان منطقه ای ۵۸۰ دزفول با اهداء لوح تقدیر، از اقدامات مدیر آبفا این شهرستان و پرسنل تحت امرش در اتصال خط فاضلاب بیمارستان به شبکه فاضلاب شهری و جلوگیری از آلودگی رودخانه دز تقدیر و تشکر کرد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۷
http://www.abfakhz.ir/u/1d6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید