شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پایداری شبکه آبرسانی روستایی دزفول با تعمیر و تعویض ۲ الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی

پایداری شبکه آبرسانی روستایی دزفول با تعمیر و تعویض ۲ الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی



مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: با تلاش جهادگران آبفا در گرمای بیش از ۵۰ درجه دزفول، آبرسانی به چندین روستای تحت پوشش پایدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،اسماعیل سالم اظهار کرد: با تلاش جهادگران آبفا دزفول در گرمای بی سابقه این روزهای خوزستان، در دو عملیات اجرایی پمپ چاه شماره یک مجمتع آبرسانی روستای خیبر و الکتروپمپ شماره ۱ روستای سبزآب تعمیر و تعویض شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات رفع عیب چاه شماره یک مجتمع خیبر واقع در روستای خیبر انجام شد،افزود: تاسیسات خیبر آب شرب ساکنین روستاهای خیبر ، بنه عیسی ، نهضت آباد و بدیلیان را تامین میکرد که به دلیل خرابی سریعا به منظور جلوگیری از قطع آب اهالی در دستور کار قرار گرفت که پس از رفع عیب، مجدد وارد مدار بهره برداری شد.

سالم تصریح کرد : توسط اکیپ دیگر آبفا منطقه دزفول عملیات نصب پمپ شماره ۱ تاسیسات سبزآب که تامین کننده آب شرب روستاهای سبزآب و کهنک می باشد انجام شد.

مدیر منطقه آبفا دزفول اذعان داشت: در این عملیات با خارج نمودن پمپ سوخته و نصب پمپ جدید، سریعا استارت کار انجام و پمپ جدید وارد مدار بهره برداری شد.

سالم در خاتمه تصریح کرد : به منظور اینکه اهالی این روستاها در مدت تعمیر با مشکل قطع آب مواجهه نشوند در طول هر دو عملیات به وسیله تانکر به این روستاها آبرسانی انجام شد.

تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۶:۴۴
http://www.abfakhz.ir/u/1dg
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید