پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
استاندار خوزستان:

اقدام جهادی برای آبرسانی به 45 روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک

اقدام جهادی برای آبرسانی به 45 روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک

استاندار خوزستان گفت: در یک اقدام جهادی آبرسانی به 45
روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، غلامرضا شریعتی در آیین آبرسانی به بخش بیدروبه و ۴۵ روستای بخش الوارگرمسیری اظهار کرد: برای تامین آب شرب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شده است و در یک اقدام جهادی کاری که باید در 6 ماه انجام میشد، ظرف ۲ هفته تا ۲۰ روز انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این که با اجرای این طرح خط برق احداث و عملیات لوله گذاری و ایجاد ایستگاه های پمپاژ مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تاسیسات زیر سطحی برای تامین آب و اجرای عملیات تامین آب بخش الوار گرمسیری نیز احداث و به بهره برداری رسیده است.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: امیدواریم بخش های دیگر طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد تا شهروندان این منطقه از آب سالم و بهداشتی کامل برخوردار شوند.
وی با اشاره به پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و هم چنین تلاش کارکنان آب و فاضلاب استان خوزستان و منطقه اندیمشک در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: با بهره برداری از طرح جامع آبرسانی بخش الوار گرمسیری یک آب سالم و بهداشتی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۴:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/1dt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید