جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته در شهرستان بهبهان افتتاح شد

اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته در شهرستان بهبهان افتتاح شد


مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان گفت: اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور درباره افتتاح اولین پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته در شهرستان بهبهان اظهار داشت: پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته با ظرفیت ۲۵۰ متر مکعب در شبانه روز به منظور تصفیه فاضلاب خانگی در محدوده شهری بهبهان وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: این تصفیه خانه توسط شرکت دانش بنیان سورین داده افزار اروند که یکی از شرکت های متخصص و بومی هست اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: روش تصفیه در این پروژه در نوع خاص و منحصر بفرد است و سیستم تصفیه خانه به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی می باشد،

وی با اشاره تصریح کرد: این پروژه برای اولین بار در استان خوزستان به جهت ساماندهی بهداشتی و حفظ محیط زیست برنامه ریزی شده است

حقیقی پور به مزایای این پروژه اشاره کر و گفت: این سیستم تصفیه فاضلاب نیاز به اپراتور بهره برداری ندارد، فاقد بو، فاقد لجن رسوب شده و سیستم گندزدایی به این تصفیه خانه به روش ازن زنی است.

وی عنوان کرد: به یکی از محاسن قابل توجه این پکیج قابلیت جابه جایی در مناطق شهری است و از پساب خروجی این تصفیه خانه بمنظور آبیاری فضای سبز وقف برنامه های سازمان محیط زیست می توان استفاده کرد و با توجه به مشکلات شهرداری ها در تامین آب فضای سبز در فصل تابستان می تواند کمک شایانی به تامین آب فضای سبز داشته است.


مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: این پروژه ۵ ماه است که در مدار بهربرداری و مراحل تست می باشد که بعد از تمام مراحل و تست آزمایشی پروژه امروز رسما وارد مدار بهره برداری شده است.
وی با اشاره به احداث ۵ تصفیه خانه بزرگ فاضلاب در شهرهای خوزستان گفت؛ ۵ تصفیه خانه بزرگ فاضلاب با ۸۵ درصد فیزیکی در شهرهای ابادان، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام خمینی و شادگان در حال اجرا است.


حقیقی پور تصریح کرد: bodخروجی پکیج تصفیه خانه فاضلاب پیشرفته در بهبهان ۲ است و این اتفاق بسیار مهمی در صنعت فاضلاب خوزستان است،چرا که خروجی پساب فاضلاب ۳۰ است اما در این پیکج تصفیه خانه خروجی فاضلاب ۲ است.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۸:۴۶
http://www.abfakhz.ir/u/1dB
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید