شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

دو حلقه چاه آب در رامهرمز وارد مدار بهره برداری شد

دو حلقه چاه آب در رامهرمز وارد مدار بهره برداری شد


مدیر آبفا منطقه رامهرمز گفت: دو حلقه چاه در این شهر با مجموع دبی ۹۰ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا اسکندری اذعان داشت:با هدف تقویت فشار آب شرب در رامهرمز وتقویت شبکه در تاسیسات سردار شهید سلیمانی، چاه مصلی با دبی ۴۰ لیتر در ثانیه و چاه دوم که در تاسیسات سردار شهید سلیمانی ایت با دبی ۵۰ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شدند.

وی در خصوص وارد مدار شدن چاه مصلی اظهار داشت: طی یک عملیات ۲۴ ساعته، یک حلقه چاه عمیق جنب مصلای شهرستان رامهرمز با دبی ۴۰ لیتر در ثانیه با مختصات و تیپ ۴۵ کیلووات و پمپ ۴/۳۷۴ وارد مدار و شبکه آبرسانی رامهرمز شد.

وی هزینه راه‌اندازی و خرید این نوع پمپ را بالغ‌ بر ۱۰۰ میلیون تومان عنوان و افزود: این چاه اکثر مناطق مهم مرکز شهرستان را مشروب و آبرسانی می‌نماید.

اسکندری اذعان داشت: با وارد مدار شدن چاه مصلی ساکنان مناطق محلات فاز 4 فرهنگیان (کوچه‌های 1-13 شقایق و نرگس و بهارستان)، منطقه بلوار رزمندگان، کوی طالقانی (1،2،3) و روستاهای سرچشمه علیا وسفلی، از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

مدیر آبفا رامهرمز در توضیح وارد مدار شدن چاه دوم افزود: بعد از تعویض پمپ و لوله گذاری در تاسیسات سردار شهید سلیمانی ( کم توله سابق ) این چاه عمیق با دبی ۵۰ لیتر در ثانیه بهره برداری، و وارد سیستم مخزن و سیستم آبرسانی تاسیسات نامبرده شد.

وی خاطر نشان ساخت: با وارد مدار شدن چاه عمیق تاسیسات شهید سردار سلیمانی فشار شبکه آبرسانی در رامهرمز تقویت شد.

اسکندری یکی از مشکلات بزرگ آبرسانی شهرستان رامهرمز را وجود خطوط فرسوده فلزی که باعث شکستگی و هدر رفت زیاد آب شرب می شود، دانست و از مسئولین استانی و کشوری درخواست کرد: اعتبارات لازم را جهت تعویض خطوط فلزی آبرسانی شهرستان که با قدمتی بیش از نیم قرن در حال آبرسانی با انبوهی از مشکلات هستند، اختصاص دهند و اسباب رضایت شهروندان را فراهم نمایند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۹:۱۵
http://www.abfakhz.ir/u/1dH
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید