جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با تجهیز یک حلقه چاه و نصب پمپ انجام شد:

افزایش ظرفیت تولید و تامین آب شرب در تاسیسات آب حیات خوزستان

افزایش ظرفیت تولید و تامین آب شرب در تاسیسات آب حیات خوزستان




مدیر اداره آب حیات گفت: با اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت، ظرفیت تامین و تولید آب در تاسیسات آبرسانی آب حیات از ١٠٨ به ١١٥ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، هیهاوند باحضور در جمع کارکنان تاسیسات مرکزی ضمن تشکر وقدرانی ازپرسنل تاسیسات گلالک اظهار داشت: هدف اصلی ما ارائه خدمات مطلوب آبرسانی و تلاش جهت افزایش میزان تولید بر اساس نیاز مشترکین است .

وی در خصوص افزایش تولید گفت : در راستای این هدف؛ برنامه هایی مد نظر داریم و امیدواریم بتوانیم با حمایت مدیر عامل و معاونین شرکت در آینده نزدیک گامهای موثری در جهت افزایش تولید و انتقال آن برداریم .

هیهاوند برنامه ها را به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم نمودند و نصب پمپ جدید و وارد مدار نمودن یکی از چاههای سایت Aکه خارج از مدار بود را در راستای اجرای همان برنامه ها اعلام وافزود: با این اقدام، تولید
به میزان ٣٠٠ مترمکعب در ساعت افزایش یافت و تولید در شبانه روز از 108 هزار به 115 هزار متر مکعب رسید.

مدیر تاسیسات آب حیات ادامه داد :
پس از پایش خط انتقال و انجام تغییراتی در پمپاژ تاسیسات از حیث توان انتقال ، اقدامات بعدی صورت خواهند گرفت و انشاالله با توجه به ظرفیت خطوط انتقال بتوانیم تا انتهای خطوط آب حیات ، بهربرداری مطلوبی را انجام دهیم .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۱۳:۱۶
http://www.abfakhz.ir/u/1eo
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید