چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با حضور معاون مشترکین آبفا خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از مامور اجرائیات آبفا شوش

تقدیر از مامور اجرائیات آبفا شوش




در نشستی باحضور درفشان، معاون خدمات امور مشترکین و درآمد شرکت آبفا خوزستان، مدیر منطقه آبفا شوش و مدیران ارشد امور مشترکین از مامور اجرائیات آبفا شوش تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر منطقه آبفا شوش در این نشست گزارشی از عملکرد واحد مشترکین و شرایط کاری فعلی کارکنان این واحد ارائه کرد.

سید منتصر موسوی نسب با مثبت ارزیابی کردن این نشست در راستای ارتباط مستقیم معاون مشترکین با کارکنان برای دریافت نظرات و رسیدگی به مشکلات شغلی ایشان افزود: اینگونه تقدیرها باعث افزایش انگیزه شغلی و بهبود عملکرد کارکنان می شود.

در ادامه معاون خدمات امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن ابراز مسرت از حضور در جمع همکاران واحد قرائت کنتور با اشاره به شرایط کاری، حساسیت و اهمیت این شغل گفت: ماموران قرائت به عنوان نمایندگان شرکت آب وفاضلاب در ارتباط مستقیم با مشترکان شرکت هستند بنابراین رفتار و منش شما از نوع پوشش و نحوه برخورد تا ارائه خدمات و پاسخگویی می تواند موجب ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکین نسبت به شرکت آب وفاضلاب شود، رفتار وعملکرد معقول، نگرشی مثبت وقابل قبول از شما وشرکت برای مردم ایجاد می نماید و در مقابل می تواند منجر به عکس آن نیز شود.

وی ضمن شنیدن صحبت ها و درخواست های همکاران آبفا شوش و پاسخ به موارد مطرح شده، از تعدادی از مامور اجرائیات آبفا شوش با اهداء لوح تقدیر، قدردانی نمود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹) ۱۱:۴۰
http://www.abfakhz.ir/u/1f2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید