سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

دیدار مدیر آبفا منطقه دزفول و مدیر امور حقوقی شرکت آبفا خوزستان با دادستان دزفول

دیدار مدیر آبفا منطقه دزفول و مدیر امور حقوقی شرکت آبفا خوزستان با دادستان دزفول


مدیر آبفا منطقه دزفول به همراه معاونین، هیئت همراه و سلطانی مدیر امور حقوقی شرکت آبفا خوزستان با دادستان دزفول دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری دادستانی دزفول با آبفا اظهار کرد : خوشبختانه دادستانی همکاری خوبی در خصوص پرونده‌های آبفا در موضوعات مختلف داشته است.

وی اضافه کرد : قطعا یکی از وظایف آبفا دزفول خدمت رسانی به شهروندان است لذا کلیه دستگاهها با همکاری خود در این خدمت رسانی سهیم هستند.

اسماعیل سالم با اشاره به پرونده های مورد مناقشه آبفا گفت : برخی زمین‌ها به دلیل داشتن معارضین و اختلاف نظر باعث شده پروژه‌های آبفا متوقف شود که امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

مدیر آبفا منطقه دزفول در ادامه بیان داشت : یکی از معضلاتی که شهروندان با آن مواجهه هستند وجود انشعابات غیر مجاز است که باعث افت فشار آب در برخی مناطق شده لذا ضمن تقدیر بخاطر همکاری دادستانی در این خصوص ، امیدواریم این موضوع نیز در اولویت‌های همکاری دو جانبه آبفا و دادستانی صورت بگیرد.

مدیر امور حقوقی شرکت آبفا خوزستان نیز در این نشست ضمن تشکر بابت تعامل کنونی دادستانی با آبفا افزود : پیشنهاد میشود دادستانی دزفول در راستای همکاری‌های گذشته ، و لزوم تسریع در امورات فی مابین، یک شعبه ویژه حل پرونده‌های مورد اختلاف آبفا تشکیل دهد.

سلطانی تصریح کرد : قطعا حمایت دادستانی از مجموعه آبفا در نهایت منجر به خدمت بیشتر به شهروندان و رفع موانعی میشود که باعث کند شدن خدمات رسانی به شهروندان شده است.

در ادامه این نشست دادستان دزفول نیز گفت : دادستانی دزفول در گذشته همکاری خوبی با مجموعه آبفا داشته و این همکاری قطعا بیشتر خواهد شد.

حاج منصور محمدی خباز ،اضافه کرد : حل پرونده های مورد مناقشه آبفا با توجه به عام المنفعه بودن خدمات در اولویت قرار خواهد گرفت .

وی همچنین با اشاره به موضوع انشعابات غیر مجاز نیز افزود : با توجه به اینکه انشعابات غیرمجاز باعث نا عدالتی در حق شهروندان میشود پرداخت به این موضوع در اولویت خواهد بود و هرگونه همکاری لازم در این خصوص با آبفا انجام خواهد شد.

محمدی خباز اذعان داشت : دادستانی در گذشته چه با آبفا روستایی و چه با آبفا شهری همکاری خوبی داشته و قطعا این همکاری نیز ادامه خواهد داشت.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۷:۰۷
http://www.abfakhz.ir/u/1fM
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید