شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مصوبه ای در خصوص توسعه شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر

مصوبه ای در خصوص توسعه شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر


مدیرعامل آبفای استان خوزستان از مصوبه جدید سازمان برنامه و بودجه در خصوص توسعه ی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور ، گفت:خوشبختانه در هفته ی گذشته یک مصوبه خیلی خوبی را توانستیم از سازمان برنامه و بودجه جهت توسعه ی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهرستان های آبادان وخرمشهر بگیریم.

او در خصوص جزئیات مصوبه سازمان برنامه و بودجه افزود: طبق این مصوبه و ماده ۵۶قانون برنامه  ۲۰۰میلیارد تومان برای شهرستان آبادان و ۱۵۰میلیارد تومان برای  خرمشهر مصوب شد که در اسرع وقت مقدمات اجرایی و انتخاب پیمانکار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل آبفای استان خوزستان ادامه داد: تا پایان امسال مجوزهای  قانونی را اخذ خواهیم کرد و در فروردین و اردیبهشت ماه شروع به اجرایی کردن عملیات خواهیم نمود.

حقیقی پور با اشاره به نبود شبکه جمع آوری آب های سطحی در آبادان و خرمشهر  عنوان کرد:دفع آب های سطحی به عهده ی شهرداری ها است وباتوجه به اینکه دو شهر آبادان و خرمشهر برای جمع آوری آب های سطحی از شبکه فاضلاب استفاده می کنند  به دلیل همکاری دراین زمینه ظرفیت پمپ ها را  افزایش دادیم.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹) ۰۷:۱۱
http://www.abfakhz.ir/u/1fO
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید