شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

خط لوله جی آر پی 400 اندیمشک تعمیر شد

خط لوله جی آر پی 400 اندیمشک تعمیر شد


سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک گفت: خط لوله جی آر پی 400 اندیمشک با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه و عملیات آبفا تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، کریم ملک خدایی با اعلام این خبر گفت: خط لوله جی آر پی 400 اندیمشک با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه و عملیات آبفا تعمیر شد.

وی افزود: با اجرای این عملیات مشکل افت فشار آب برخی مناطق شهر که به دلیل این عملیات ایجاد شده بود، رفع و آب شرب مناسب در اختیار شهروندان شهر اندیمشک قرار گرفت و مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر اندیمشک رفع شد.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: این خط لوله به صورت ناخواسته و در یک عملیات غیر قابل پیش بینی دچار حادثه شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شبکه و عملیات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تعمیر شد.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش کارکنان شبکه و عملیات آب وفاضلاب منطقه اندیمشک رفع شکستگی معابر و مناطق مختلف سطح شهر مورد توجه قرار گرفته و به زودی خدمات این حوزه تقویت می شود.

وی با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در آبفا اندیمشک ، افزود: شهروندان برای تسریع در رسیدگی به خدمات حوزه آب و رفع شکستگی لوله های توزیع آب بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها از طریق سامانه اطلاع رسانی 122 اقدام و آدرس های خود را ثبت کنند تا کارکنان شبکه و عملیات آب وفاضلاب منطقه اندیمشک در این زمینه اقدامات لازم را به اجرا برسانند.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۲۳
http://www.abfakhz.ir/u/1fU
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید