پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

ظرفیت پمپاژ تلمبه خانه های فاضلاب ماهشهر افزایش یافت

ظرفیت پمپاژ تلمبه خانه های فاضلاب ماهشهر افزایش یافت



مدیر آبفا منطقه ماهشهر گفت: با وارد مدار شدن پمپ لجن کش ۱۰ اینچ ، ظرفیت تلمبه خانه های فاضلاب در بندرماهشهر افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، میرمحمد آقایی با اشاره به اینکه ۴ دستگاه پمپ لجن کش ۱۰ اینچ جدید خریداری شده است،
افزود: اولین پمپ لجن کش خریداری شده در تلمبه‌خانه اسکروپمپ با دفع فاضلاب روزانه ۶۰ هزار متر مکعب در شبانه روز که بزرگترین و پایانی‌ترین تلمبه‌خانه دفع فاضلاب می‌باشد و کل حجم فاضلاب منطقه را به بیرون از شهرستان هدایت میکند نصب و به بهره برداری رسید.

وی تعداد پمپهای لجن کش تلمبه‌خانه فاضلاب اسکروپمپ تا قبل از این عملیات را ۲ دستگاه پمپ ۶ اینچ و ۱ دستگاه پمپ ۱۲ اینچ عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و افزایش حجم فاضلاب، پمپ لجن کش جدید ۱۰ اینچ نصب و وارد مدار بهره برداری شد.

آقائی تصریح کرد: این عملیات توسط، گروه عمران، گروه اجرای خط لوله فاضلاب، گروه تعمیرات و تاسیسات در یک روز و بازه زمانی ۸ ساعته به صورت مستمر و با نظارت واحد ایمنی و سلامت کار، به اجراء در آمد.

مدیر آبفا منطقه ماهشهر ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی آبفا بندرماهشهر در سه ماهه اخیر اقدامات قابل اهمیتی مبنی بر افزایش حجم تلمبه خانه های فاضلاب، لایروبی تلمبه خانه، منهول های فاضلاب و اصلاح شبکه فاضلاب در نقاط بحرانی را اجرایی نموده است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه پمپ لجن کش دیگر نیز، در دستور کار نصب و بهره برداری، برای دیگر تلمبه خانه های این شهرستان قرار گرفت.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۴
http://www.abfakhz.ir/u/1fR
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید