شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
پرچم پویش الف-ب-ایران بر فراز خوزستان

افتتاح طرح های آبرسانی به ۴۲ روستای استان خوزستان

افتتاح طرح های آبرسانی به ۴۲ روستای استان خوزستان



مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبرسانی به ۴۲ روستای خوزستان توسط وزیر نیرو در خوزستان افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ،صادق حقیقی پور درباره آبرسانی به ۴۲ روستای استان خوزستان  در پویش الف-ب-ایران وزارت نیرو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آبرسانی به ۴۲ روستای خوزستان توسط وزیر محترم نیرو در خوزستان افتتاح می شود.

وی افزود:این روستاها در ۵ شهر که شامل ۱۱ روستا در رامشیر که شامل روستاهای شاوه ها چای عوفی،۶ روستا در بخش های مرکزی و غیزانیه اهواز که شامل روستاهای حاشیه دز و شعیط و ملچ، ۱۴ روستا در جفیر شهرستان هویزه، ۹ روستا در روستاهای ام السراجینه و کاییدیه شهر باوی و ۲ روستای حومه غربی رامهرمز شامل بخش اول آبرسانی ما در خوزستان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: از این ۴۲ روستا فوق،۲۶ روستا با جمعیت یک هزار و ۷۷۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر۷۲۴۱ نفر حضور داشته است که فاقد شبکه آبرسانی و با تانکر سیار آبرسانی میشدند که ما با اقدام این پروژه ها، مشکل این خانواده ها در تامین آب شرب از طریق شبکه را برطرف کردیم.

حقیقی پور تصریح کرد:این پروژه ها با خط انتقالی به طول ۹۷ کیلومتر و ۹۸ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که میزان تولید آب آشامیدنی ۴۰ لیتر در ثانیه است و با افتتاح این پروژه ها بیش از ۱۱ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شود.

وی خاطرنشان کرد:این پروژه ها از اعتبارات صندوق توسعه ملی از سال ۹۸ اجرا شده اند و بیش از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار این پروژه ها بود.

تنظیم:بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹) ۰۵:۵۰
http://www.abfakhz.ir/u/1hC
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید