جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
گامی مثبت در راستای خدمات رسانی بی وقفه به همشهریان محترم

بازسازی تاسیسات آبرسانی بندرامام خمینی(ره) به منظور پایداری شبکه آب شرب

بازسازی تاسیسات آبرسانی بندرامام خمینی(ره) به منظور پایداری شبکه آب شرب


رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: عملیات بازسازی سه پمپ آب در شهر بندرامام خمینی (ره) با هدف به‌ روزرسانی و استاندارد سازی تاسیسات آبرسانی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جهانگیر نیک نژاد با اشاره به این‌ که این شهر یک ایستگاه پمپاژ آبرسانی دارد، اظهار کرد :در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان، اورهال تاسیسات آبرسانی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد.

وی ، تعمیر و تعویض بلبرینگ ها و بازسازی کامل پمپ های ۴۰-۲۵۰ آبرسانی،
تعمیر الکتروموتورهای ۱۳۲ کیلو وات، رفع لرزش الکتروموتورها، تعمیر و تراشکاری چک والوها، تعویض و خریداری ۹ عدد فن داخل درایور تابلوها و تعویض و بازسازی قطعات برقی معیوب را از جمله اقدامت در راستای اورهال تاسیسات آبرسانی این شهر عنوان کرد.

نیک نژاد بازسازی ۳ عدد تابلو و یک عدد درایور به طور کامل، تعویض سیستم لوله کشی دستگاه کلرزنی بطور کامل ، نصب یکدستگاه کلرزنی جدید ۱۰ کیلووات و افزایش سیستم کلرزنی به ۳ عدد (یکعدد در مدار و دو عدد به حالت یدکی و آماده به کار را از دیگر اقدامات اداره متبوعش در به‌ روزرسانی و استاندارد سازی تاسیسات آبرسانی این شهر بیان کرد.

رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) افزود: برای اجرای این اقدامات هزینه‌ای معادل یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات جاری اداره صرف شده است.

نیک نژاد تاکید کرد: با اجرا و اتمام این عملیات که از نیمه دوم سال گذشته آغاز و تا پایان اسفند ماه به طول انجامید، تمامی ۳ عدد پمپ‌های آبرسانی پمپاژ موجود در این اداره‌ در وضعیت مطلوب و مطابق با استاندارد در مدار بهره‌ برداری قرار گرفتند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) ۰۷:۵۲
http://www.abfakhz.ir/u/1hJ
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید