شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
رئیس اداره آبفا بندرامام خمینی:

شهروندان محترم بندر امام هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند

شهروندان محترم بندر امام هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند


سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
مردم برای جلوگیری از قطع و افت فشار آب در این ایام ،در مصرف صحیح و اصولی آب دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا طریقی گفت: با توجه به افزایش شدید دمای هوا و در نتیجه افزایش مصرف آب در روزهای اخیر،حجم مخازن ذخیره آب در بعضی از ساعات بخصوص در پیک مصرف کاهش یافته و سبب افت فشار در برخی مناطق شهر بندرامام خمینی (ره) شده است لذا به منظور برخورداری تمام شهروندان از نعمت آب در تمام ساعت های شبانه روز،رعایت صرفه جویی وپرهیز از مصارف غیر ضروری الزامی است.

وی با بیان اینکه در صورت تداوم افزایش مصرف آب، افت فشار در خطوط اصلی آبرسانی ایجاد می شود گفت: در حال حاضر با این روند افزایشی، مصرف آب از تولید، بیشتر شده است و همشهریان باید با صرفه جویی و مصرف بهینه، شرکت آب و فاضلاب را در توزیع عادلانه آب یاری نمایند.

طریقی با اشاره به برخی عوامل موثر بر افزایش مصرف آب افزود: افزایش دمای هوا و رشد مصارف از جمله عواملی هستند که درکنار رعایت نشدن روش های درست مصرف توسط شهروندان سبب بروز کم آبی وافت فشار دربعضی مناطق شده است.

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) در پایان گفت: کوتاه نمودن زمان استحمام ، رفع نشت آب در لوله کشی ساختمان ها ،حذف موارد غیرضروری مثل شستن حیاط، خودرو ،کوچه وخیابان با شیلنگ آب، آبیاری درختان وفضای سبز منازل درشب یا صبح زود (بدون غرقاب کردن)از جمله توصیه های آبفا به شهروندان عزیز می باشد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۲:۵۸
https://www.abfakhz.ir/u/1ib
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید