شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بازدید سرپرست شرکت آبفا خوزستان و یوسفی نماینده اهواز از پروژه آبرسانی به روستای ام الطمیر

بازدید سرپرست شرکت آبفا خوزستان  و یوسفی نماینده اهواز از پروژه آبرسانی به روستای ام الطمیر




سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پروژه آبرسانی به روستای ام الطمیر در هفته جاری با سرعت اجرایی می شود.



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهندس عباسیان سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان به همراه مهندس یوسفی نمانده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از پروژه آبرسانی به روستای ام الطمیر بازدید کردند.

فرزان عباسیان در این بازدید اظهار داشت: پروژه آبرسانی روستای ام الطمیر از سال گذشته کلنگ زنی شده بود که به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار اجرایی نشده بود که امروز با عزمی راسخ برای اجرایی شدن این پروژه در این روستا حاضر شده ایم تا روند اجرایی این پروژه را به مردم عزیز اعلام کنیم.

وی افزود: این پروژه به طول 4 کیلومتر با خط 250 اجرایی می شود و ظرفیت انتقال آب 2 هزار و 500 متر مکعب برای روستای ام الطمیر با جمعیت 5 هزار نفر در هفته جاری با سرعت اجرایی می شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با اجرای پروژه 4 کیلومتری آبرسانی از تاسیسات گروه ملی ضمن پایداری آب در روستای ام الطمیر،آبرسانی به 24 روستای دوب حردان از تاسیسات شهدای جهاد انجام می شود که باعث پایداری نسبی آب در این روستاها نیز می گردد.

این روستا را از خط شهدای جهاد جدا می کنیم وآبرسانی این تاسیسات از شهدای جهاد به سمت 24 روستای دوب حردان که دارای تنش آبی جدی هست و 10هزار نفر جمعیت دارد انتقال داده می شود.

عباسیان خاطر نشان کرد: این پروژه در بهمن ماه سال گذشته با حمایت ها و پیگیری های مهندس یوسفی نماینده مردم اهواز عطف یه مجوز تامین آب از تاسیسات آبرسانی گروه ملی مجوزات صادر و اخذ گریده است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۸
https://www.abfakhz.ir/u/1iC
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید