چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

خط انتقال آب روستای کهنک دزفول طی دو‌ ماه آینده تکمیل میشود

خط انتقال آب روستای کهنک دزفول طی دو‌ ماه آینده تکمیل میشود


معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان از تکمیل خط انتقال آب روستای کهنک به طول ۲/۵کیلومتر طی دو‌ ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، افشین محمدی در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال آب به روستای کهنک از توابع بخش چغامیش دزفول به همراه مدیر آبفا منطقه دزفول ، بخشدار بخش چغامیش و معاونت عمرانی فرمانداری دزفول انجام گرفت اظهار کرد : به دلیل اینکه حجم آب تولیدی ، جوابگوی نیاز ساکنان روستای کهنک نیست لذا پس از پیگیری آبفا منطقه دزفول حل این مشکل در مجموعه استانی شرکت در دستور کار آبفا خوزستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : آب و فاضلاب روستایی سابق در گذشته با استفاده از مطالعات زمین شناسی، یک حلقه چاه شناسایی و حفاری کرده بود، لذا با ادغام آبفا روستایی و شهری پروژه خط انتقال آب از این چاه به مخزن روستای کهنک توسط آبفا خوزستان آغاز شد.

محمدی با بیان اینکه پیش بینی شده عملیات اجرایی خط انتقال آب به مخزن روستای کهنک طی دو ماه آینده تکمیل شود افزود : تلاش میشود همزمان با تکمیل خط انتقال آب روستای کهنک کار تجهیز چاه حفاری شده نیز انجام گیرد تا روند حل این مشکل تسریع یابد و آب تولیدی در مدار بهره برداری و به دست مردم عزیز این منطقه قرار گیرد.

معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان در خاتمه همکاری ارگانهای دیگر نظیر اداره برق و اداره راه را جهت تکمیل این پروژه ضروری دانست و اذعان داشت : با همکاری کلیه دستگاهها این پروژه به سرعت انجام و امیدواریم قبل از بحران و تنش آبی تابستان مشکل ساکنان روستای کهنک به طور دائم برطرف و اهالی این روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌‌مند شوند.

گفتنی است در حال حاضر شبکه توزیع آب و انشعاب خانگی روستای کهنک تکمیل و فقط نیازمند اتصال خط انتقال از چاه تامین آب به مخزن این روستا و توزیع در شبکه انشعابات خانگی است.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۱۶
http://www.abfakhz.ir/u/1jf
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید