جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان ؛

میزان کمیت و کیفیت آبرسانی به اهالی روستاهای ارمش و حومه آن افزایش یافت

میزان کمیت و کیفیت آبرسانی به اهالی روستاهای ارمش و حومه آن افزایش یافت


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با وارد مدار شدن چاه شهر جایزان و پروژه بزرگ آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان ، چهار روستای جایزان از تنش آبی خارج شده اند و 14 روستای دیگرتقویت فشار گردیده است و مشکل بی آبی در روستاهای شرق مارون نیز به طور کلی برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان شهرستان امیدیه با حضور سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

محمد رضا کرمی نژاد با اشاره به افتتاح این پروژه اظهار داشت: یک حلقه چاه به ظرفیت 30 لیتر در ثانیه برای تامین آب یک هزار اشتراک راه اندازی شده است و جمعیت تحت پوشش تحت پوشش این طرح بیش از 2 هزار و 500 نفر است.

وی افزود: با با وارد مدار شدن چاه شهر جایزان و پروژه بزرگ آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان ، چهار روستای جایزان از تنش آبی خارج شده اند و 14 روستای دیگرتقویت فشار گردیده است و مشکل بی آبی در روستاهای شرق مارون نیز به طور کلی برطرف شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: این پروژه با اعتبار 70 میلیارد ریال و در مدت زمان سه ماه تکمیل و وارد مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به هدف اجرایی این پروژه با توجه به تنش آبی در سال جاری تصریح کرد: تقویت فشار و رفع کمبود آب در روستاهای شرق مارون از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه بود که به سرعت اجرایی و وارد مدار بره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مشکل جدی تامین آب در این روستاها در گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات جدی تامین آب شرب این روستاها به دلیل انتقال آب به وسیله لوله فلزی روکار موجب گرم شدن آب شده بود که با راه اندازی این چاه و وراد مدار شدن آن آب سرد و با کیفیت در اختیار مردم شریف این مناطق قرار گرفته است.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به روستا‌های بخش جایزان که با حضور فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار گفت: پروژه آبرسانی به روستا‌های این بخش از خردادماه پارسال آغاز شده است.
وی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شرکت و آب و فاضلاب استان خوزستان است، اظهار کرد: شرکت مهندسین مشاور آب انرژی اروند به عنوان مشاور و شرکت ماهان دشت مارال به عنوان پیمانکار این طرح همکاری و کار‌های اجرایی و تکمیلی آن را انجام دادند.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۲۰
http://www.abfakhz.ir/u/1jd
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید