شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

قطع انشعابات غیرمجاز آب در بندرامام خمینی (ره)

قطع انشعابات غیرمجاز آب در بندرامام خمینی (ره)


سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: شناسایی و برخورد جدی با مشترکان غیرمجاز آب در دستور کار این شرکت است و انشعاب آب افرادی که اقدام به استفاده انشعاب غیرمجاز و مخفیانه از شبکه آب شرب کرده بودند، قطع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی گفت: گروه‌های شناسایی و قطع انشعاب های غیرمجاز از ابتدای سال در این اداره فعال تر شده و با فعالیت پی در پی این گروه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه، ۸۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در بندرامام خمینی (ره) شناسایی‌ و جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و برخورد با متخلفان در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت میگیرد، افزایش هزینه‌های جاری اداره آبفا، ایجاد خسارتهای مالی، هدر رفت حجم زیادی از آب شرب و ایجاد مشکلات جدی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را از جمله مشکلات ایجاد شده وجود انشعابات غیرمجاز آب عنوان کرد.

طریقی خاطرنشان داشت: کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به برداشت آب از شبکه می نمایند، علاوه برعدم پرداخت هزینه دریافتی و افزایش سهم آب بدون درآمد ، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را با اتصال غیر استاندارد در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند؛ به همین خاطرجهت احقاق حق عامه موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

این مدیر اجرایی بیشترین انشعابات غیرمجاز آب این اداره را مربوط به مناطق حاشیه نشین بندرامام دانست و افزود: عدم زیرساخت های مناسب شهری ، نصب مستقیم پمپ بر روی انشعاب، وجود شبکه معیوب و غیر استاندارد، هدر رفت بسیار زیاد آب و نیز عدم وجود مخزن از مشکلات آب‌رسانی به این شهر می باشد.

وی اظهار نمود: با برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز، بخشی از مشکل کم‌آبی و نوسانات کمی و کیفی آب شهر مرتفع می‌شود.

سرپرست اداره در پایان از شهروندان محترم بندرامام خمینی (ره) خواست تا هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب را توسط سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب و حراست اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) اطلاع‌رسانی نمایند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۵۳
https://www.abfakhz.ir/u/1jC
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید