جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آب به روستای دیمه رامهرمز رسید/ بهره مندی 130 خانوار از آب شرب

آب به روستای دیمه رامهرمز رسید/ بهره مندی 130 خانوار از آب شرب

 

سرپرست آبفا منطقه رامهرمز گفت: پروژه آبرسانی به روستای دیمه این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود احمدی بیان کرد: روستاهای دیمه رامهرمز پس از سه ماه بی آبی مجددا توانستند از نعمت آب بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه از حدود سه ماه قبل به دلایلی من جمله موقعیت خاص منطقه دیمه ، تضعیف پمپ های تقویت فشار آب و شکستگی های موضعی و . . .  آب لوله کشی به اهالی شریف دیمه نمیرسید ، تصریح کرد: در تمام این مدت بزرگترین دغدغه گروه کارشناسی امور آبفا منطقه رامهرمز، یافتن دلایل نرسیدن آب به دیمه و مرتفع کردن این مورد بود.

 احمدی تعویض و نصب پمپ تقویت فشار آب ۲۲ کیلووات تاسیسات بنه حاجی ، راه اندازی چاه تاسیسات بنه حاجی ، تصحیح شیب بندی خط لوله ، افزودن ادوات مورد نیاز به خط مذکور را از اقدامات انجام شده برای پروژه آبرسانی به روستاهای دیمه در مدت ۳ ماه عنوان کرد.

سرپرست آبفا منطقه رامهرمز با اجرای این عملیات 130 خانوار ساکن در 6 روستای صندلی کنعان ، عین کره ، دیمه خالدی ، دیمه دیلمی ، دیمه بن سعید و چشمه بِدِیِّر از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

احمدی اظهار امیدواری کرد: با انجام این اقدامات، به امید خدا در ایام پیش رو و پس از وصلِ دوباره ، شاهد قطع مجدد آب در منطقه دیمه نباشیم.

وی در پایان گفت : در روز ۲۳ تیرماه ، اکیپ تعمیرات آبفا رامهرمز آخرین مرحله از اقدامات طراحی شده توسط کارشناسان تعمیرات را نیز انجام داده و پس از نصب سه عدد شیر آب (دو عدد شیر ۲ اینچ و یک عدد شیر سه اینچ) روی خط لوله آبرسانی دیمه و هواگیری نهایی خط ، خوشبختانه شاهد به ثمر رسیدن برنامه های انجام شده بودیم و به فضل خدای متعال و به همت همکاران بزرگوارمان آب به دیمه رسید و در ایامی که شدت گرما و فراگیری بیماری کرونا نیاز به آب را دوچندان میکند از محضر همشهریان عزیزمان ، سرافراز برگشتیم.

تنظیم:راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰) ۱۲:۵۳
http://www.abfakhz.ir/u/1jS
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید