شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و آبداران آبفای روستایی خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان محمد رضا کرمی نژاد در برنامه خبر ۲۳ صدا و سیمای مرکز خوزستان درباره حقوق پرسنل آبدار اظهار داشت: از خرداد پارسال شرکت آبفای روستایی و شهری ادغام شدند و این یکپارچگی باعث شد تا در پرداخت حقوق این نیروها دچار مشکل شویم.

وی گفت: تا پیش از این ادغام، حقوق کارکنان آبفا روستایی از محل طرح‌های عمرانی پرداخت می‌شد و پس از ادغام، حقوق این افراد از این محل قطع شد.

وی با بیان اینکه درآمدهای شرکت آب و فاضلاب با هزینه‌های آن همخوانی ندارد ادامه داد:یکهزار و ۹۰۰ نفر نیروی آبفای روستایی با شهری ادغام شدند که در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات حقوق و مزایا طلب دارند.

وی گفت: علاوه بر تخصیص اعتبار از محل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اداره کل دارایی و امور مالیاتی خوزستان نیز ۱۳ میلیارد ریال به آبفای استان برای پرداخت حقوق به آبداران پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان افزود: این مبلغ در اختیار آبفای شهرستان‌ها قرار گرفته تا بخشی از حقوق کارکنان روستایی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه اگر ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شود حقوق تمام کارکنان پرداخت خواهد شد ادامه داد: تا آن زمان تلاش داریم تا از محل فروش مزایده‌های شرکت حقوق بخشی از این نیروها پرداخت شود.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۷ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۱۵
http://www.abfakhz.ir/u/1k8
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید