شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پایش خط ۲۲۷ کیلومتری آب حیات در اجرای مرحله دوم برنامه های کوتاه مدت

پایش خط ۲۲۷ کیلومتری آب حیات در اجرای مرحله دوم برنامه های کوتاه مدت


مدیر آب حیات از اصلاح نشت های خط انتقال آب حیات در کوتاهترین زمان ممکن در راستای اجرای مرحله دوم برنامه های کوتاه مدت این اداره در سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، هیهاوند گفت: در آغاز فصل تابستان
بدنبال افزایش تولید ۲۰ هزار مترمکعبی تولید آب ( برنامه های بلند مدت ) ؛ برآن شدیم تا مرحله دوم برنامه ها ( برنامه های کوتاه مدت ) را آغاز نمائیم .

وی ادامه داد: یکی از برنامه های کوتاه مدت نشت یابی و رفع عیب در کوتاه ترین زمان ممکن بود که موفق شدیم در بخش اول شیرهای هوا و قطع و وصل حوضچه های مسیر خط را اصلاح و رفع نشت نماییم . و در بخش دوم نیز با افتخار توانستیم بر رفع نشتی های خط انتقال در مدت زمان کوتاهی فائق بیاییم.

مدیر امور آب حیات در ادامه به روند اجرایی روبه رشد تعویض دالهای بتنی ( سرپوش حوضچه ها) اشاره کرد و گفت : به خاطر پیش گیری از سؤاستفاده های احتمالی خاکریزی روی دالهای بتنی را با سرعت انجام دادیم و در پایان نیز با کشف و قطع انشعابات غیر مجاز در مسیر خط موفق شدیم کیفیت خدمات آبرسانی تا مقطع تاسیسات شماره ۳ ( ورودی شهرستان آبادان ) را بهبود بخشیم.

وی در پایان اذعان داشت: وجود ۴ تاسیسات بزرگ در ۴ شهر ؛ طول خط انتقال و حوضچه های مسیر؛ عبور خط انتقال از مناطق شهری و روستایی و همچنین دو کمربند شرقی و غربی این خط باعث میشود تا مسئولیت خدمتگزاران این اداره را بیشتر نماید .
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰) ۰۷:۱۹
https://www.abfakhz.ir/u/1kV
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید