پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی پروژه‌های آبفا استان با حضور وزیر

ورود تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار

ورود تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمدرضا کرمی‌نژاد در جلسه بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان که ، با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: قرارداد قرارگاه خاتم برای اجرای طرح‌های فاضلاب استان از ۲۸ تیرماه امسال منعقد شد و این قرارگاه از اوایل مردادماه آغاز به کار کرد.

وی افزود: در حال حاضر قرارگاه در چهار جبهه کاری از جمله احداث میکروتونل، ایستگاه‌های پمپاژ و همچنین اجرای خطوط، فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

کرمی‌نژاد با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز ظرفیت تصفیه ۱۱۲ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه‌روز دارد، ادامه داد: در حال حاضر این تصفیه‌خانه ۲۶ هزار متر مکعب فاضلاب دریافت کرده و در مرحله تست قرار دارد.

وی با اشاره به ریزش شبکه‌های فاضلاب در برخی از نقاط عنوان کرد: به کمک ۳۳ شرکت پیمانکاری در قالب ۳۰ قرارداد، نقاط ریزشی فاضلاب اهواز در حال اصلاح هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: در اهواز حدود ۱۰۵ کیلومتر شبکه ریزشی داشتیم که از این میزان، تاکنون ۸۸ کیلومتر اصلاح شده است.

کرمی‌نژاد گفت: همچنین در ۵۴ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز در حال انجام اقدامات لازم هستیم و پیمانکار نیز برای حل مشکلات این نقاط مشخص شده است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۰۷:۰۸
http://www.abfakhz.ir/u/1lG
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید