جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رفع مشکل آبرسانی به ۵۰۰ روستای خوزستان تا یک ماه آینده

رفع مشکل آبرسانی به ۵۰۰ روستای خوزستان تا یک ماه آینده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشستی به منظور بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان در استانداری ،  با اشاره به اینکه به دلیل کاهش چشم گیر ورودی آب سدهای خوزستان با بحران آب در تابستان مواجه شدیم بیان کرد: با تلاش هایی که انجام شده  تا یک ماه آینده مشکل آبرسانی به ۵۰۰ روستای خوزستان برطرف می شود.

تابستان امسال ۷۰۲ روستای خوزستان دچار تنش آبی شدند
 
محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت : در شهریور ماه امسال میزان شوری آب در برخی شهرستان های خوزستان  به ویژه در مناطق پایین دست افزایش یافت و بیشترین افزایش شوری آب در حوزه رودخانه های کارون و بهمنشیر بود.
وی با اشاره به اینکه شرکت های توسعه نیشکر و صنایع،  دستگاه های آب شیرین کن دارند افزود: از این شرکت ها تقاضا خواهیم کرد تا در تامین دستگاه های آب شیرین کن به آبفای استان کمک کنند.
کرمی نژاد با بیان اینکه در حال تامین و تعمیر تانکرهای آبرسان سیار برای آبرسانی به مناطق مشکل دار استان هستیم بیان کرد: در شهرستان های خرمشهر و آبادان ضروری است که مجتمع هایی را  ایجاد کنیم تا مشکل بحران آب در این‌مناطق حل شود.
مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان بیان کرد:  ۸۲ جبهه کاری فاضلاب در شهرستان اهواز فعال است  که از این تعداد ۵۶ پروژه برای توسعه و اصلاح شبکه های ریزشی فاضلاب اهواز است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰) ۲۳:۱۰
http://www.abfakhz.ir/u/1lR
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید