شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال :

عملیات اجرای شبکه گذاری آب و فاضلاب در کوی طلاب دزفول آغاز شد

عملیات اجرای شبکه گذاری آب و  فاضلاب در کوی طلاب دزفول آغاز شد


مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب و انشعابات خانگی کوی طلاب آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مصطفی اسماعیل سالم در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی شبکه‌گذاری فاضلاب کوی طلاب گفت : با توجه به تکمیل احداث واحدهای مسکونی کوی طلاب و قابل سکونت بودن این منازل ، موضوع اجرای شبکه فاضلاب کوی طلاب که شامل ۸۴ واحد مسکونی است در دستور کار قرار گرفت و وارد فاز اجرایی شد تا زمینه سکونت ساکنان فراهم شود.

وی اعتبار اجرای این پروژه را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای جاری برشمرد و اظهار کرد : این شبکه دارای ۴۲۰ متر شبکه اصلی با به کارگیری لوله پلی اتیلن ۲۸۰ میلیمتر و ۹۰۰ متر شبکه فرعی با به کارگیری لوله ۱۶۰ میلیمتر پلیکا فشار قوی و احداث ۱۵ دستگاه منهول در حال اجرا است و پیش‌بینی میشود طی دو هفته آینده اجرای آن به پایان برسد.

اسمعیل سالم همچنین در ادامه افزود : پروژه اجرای عملیات خط انتقال شبکه آب به تعاونی مسکن کوی طلاب دزفول نیز به طول ۱۳۰ متر و با به کارگیری لوله ۱۱۰ پلی اتیلن تکمیل و اماده نصب انشعاب است.

مدیر آبفا منطقه دزفول در پایان گفت : با انجام این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال انجام گرفت ، زمینه لازم برای نصب انشعاب آب ۸۴ واحد مسکونی در این منطقه فراهم گردید.
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰) ۰۷:۵۱
https://www.abfakhz.ir/u/1mz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید