جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل آبفا خوزستان:

بهره مندی ۵ روستای بخش مرکزی شوش از آب شرب سالم تا پایان سال/ مناقصه تامین آب شرب ۳۸ روستای دیگر در دستور کار

بهره مندی ۵ روستای بخش مرکزی شوش از آب شرب سالم تا پایان سال/ مناقصه تامین آب شرب ۳۸ روستای دیگر در دستور کار

محمدرضا کرمی نژاد اظهار داشت: عملیات آبرسانی و تامین آب پایدار روستاهای خلف مسلم،  مجید عبدالله، احمد مولا، خشان وجوی مجید در دستور کار قرار گرفت و تا قبل از پایان سال مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،با حضور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، مردم شریف و عزیز و مسئولان محلی جلسه ای برای حل مشکل آب روستاهای بخش مرکزی شوش برگزار شد.
 
دکتر کرمی نژاد در این جلسه با اشاره به برطرف کردن مشکلات کم آبی در ۵ روستای شوش تصریح کرد: عملیات آبرسانی و تامین آب پایدار روستاهای خلف مسلم،  مجید عبدالله، احمد مولا، خشان وجوی مجید در دستور کار قرار گرفت و تا قبل از پایان سال مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود.
 
وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید سرعت در خدمت رسانی به مردم چند برابر شده است و با توجه به نگاه و توجه وزیر محترم نیرو برای برطرف کردن مشکلات روستا، عزم جدی در چند ماهه گذشته در زمینه تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان راسخ شده است و  با تمام توان مشکلات تامین آب روستاها در دستور کار است.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تامین آب ۳۸ روستای دیگر شهرستان شوش اشاره کرد و‌گفت: دستورات لازم به امور قراردادهای شرکت آبفا خوزستان برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار داده شده است و عملیات خط انتقال آب ۲۵ کیلومتری خماط تا خلف حیدر در دستور کار قرار گرفت.
 
دکتر کرمی نژاد خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت آبفا خوزستان برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاها است که در این چندماه گذشته بیش از ۷۰۳ روستا مشکل تامین آب شرب آنها برطرف شده است.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۴۳
http://www.abfakhz.ir/u/3t1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید