چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

دولت سیزدهم عزم خود را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان جزم کرده است

دولت سیزدهم عزم خود را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان جزم کرده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه  یکهزار و ۱۰۰ روستا در خوزستان طی یکسال گذشته آبرسانی شدند گفت: دولت سیزدهم عزم خود را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان جزم کرده است.

 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان در جلسه با اعضای کمیسیون انرژی مجلس  در شهرستان مسجد سلیمان اظهار داشت: آب و فاضلاب به عنوان زیر ساخت استان با توجه به شرایط آب و هوای منطقه بسیار اهمیت دارد، پروژه توسعه و بهبود فاضلاب در مسجد سلیمان تازه شروع شده و ۱۷هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار نیاز است و ۵۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب باید در این شهرستان اجرا شود.
 
محمدرضا کرمی نژاد بیان کرد: از این میزان اعتبار هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در مصوبات سفر رییس جمهور به استان تصویب شد که مراحل نهایی پرداخت آن در حال انجام است.
 
وی افزود: سرانه مصرف آب در این منطقه بالا است ، با اجرای پروژه آبرسانی در این منطقه  ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان از آب شرب دایم بهره مند می شوند .
 
کرمی نژاد با اشاره به اینکه  یکهزار و ۱۰۰ روستا در خوزستان طی یکسال گذشته آبرسانی شدند ادامه داد: دولت سیزدهم عزم خود را برای حل مشکلات آب و فاضلاب استان جزم کرده است.
 
مدیر عامل آبفای خوزستان بیان کرد: علاوه بر مسجد سلیمان بحث آبرسانی به شهرستان اندیکا مطرح است که از مناطق مشکل دار استان است، از مجموع سهم خوزستان برای آبرسانی از ۱۸۹ روستا ۲۸ روستا مربوط به اندیکا و مسجد سلیمان است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۰۷
http://www.abfakhz.ir/u/3xa
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید