چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیرعامل آبفای کشور:

طرح آبرسانی به مسجدسلیمان سال آینده به بهره برداری می رسد

طرح آبرسانی به مسجدسلیمان سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور گفت: با بهره برداری از طرح ابرسانی به مسجد سلیمان مشکل آبرسانی به این شهرستان تا یک سال آینده برطرف خواهد شد.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اتابک جعفری پنجشنبه در جریان سفر خود به خوزستان در نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در شهرستان مسجد سلیمان بیان کرد:  متاسفانه شهرستان مسجد سلیمان از یک عقب افتادگی رنج می برد و نباید انتظار داشت که در کوتاه مدت مشکلات آب و فاضلاب  در این شهرستان برطرف شود.
 
وی گفت: یک تیم قوی در بخش آبفای  استان فعال است و دکتر کرمی نژاد از بهترین مدیران صعنت آبفا است و آبفای کشور نیز به شرکت آبفای خوزستان برای اجرای طرح های آبرسانی کمک خواهد کرد.
 
جعفری اظهار داشت: سرانه مصرف آب در این شهرستان به ازای هر نفر ۷۰۰ مترمکعب است که از میانگین کشوری بسیار بالاتر است با این وجود تلاش داریم تا مردم این منطقه از آب شرب به طور ۲۴ ساعته بهره مند شوند.
 
مدیر عامل آبفای کشور اظهار داشت: در بخش روستایی  کشور کار های بزرگی در حال انجام است و تمام روستاهایی که آب بهداشتی ندارند مشخص شده اند ،نباید روستاهایی داشته باشیم که آب شرب نداشته باشند.
 
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۱۰
http://www.abfakhz.ir/u/40q
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید