سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل آبفا خوزستان خبر داد:

آبرسانی به ۷۱ روستای بخش مرکزی شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

آبرسانی به ۷۱ روستای بخش مرکزی شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

پروژه محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور سردار حسن زاده جانشین قرارگاه سازندگی و  محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه کلنگ زنی شد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی گرگر در شهرستان شوشتر اظهار داشت: با توجه به عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب خوزستان، پروژه آبرسانی به روستاهای شوشتر در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود. 
 
وی افزود: دهستان های میان آب ،میان آب شمالی ،مدرس(حاشیه گرگر) وبخشی از دهستان شعیبیه به تعداد ۷۱ روستا در این پروژه آبرسانی می شوند.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به نام روستاها بیان کرد: روستاهای ظهیریه، محامید، هلاله منزل، هلاله کنار، مریره، غانم، درب خزینه، به بید، آبگنجی، سبزی، مهدیه، منحوش، حاج منعم، شلیلی بزرگ، شلیلی کوچک، قل رومزی، حسام آباد، چهارگاوه، نصیر، یباره، غلیم، سوفان علیا، سوفان سفلی، مجریه، سید حسن 1 و2، شعبت الطوله، شجرات، شریف، جلیعه، سید دخیل، غافل، حبیب‌آباد، چم فرج 1 و 2، خزینه سلامات، هدام 1 و 2، مشهدی 1 و 2، شقاریج علیا، شقاریج سفلی، سمیده، نقیشات 1 و 2، حاج خصاب، ولی آباد، عنایه، خورشید، قلعه خان، عله حاج عبدالعلی، عرب اسد، عرب حسن، تبتی، لنگر 1 و 2، آقابگی، مهدی آباد، سه بنه، پرچستان‌ها (شیخ محمد، خلج، آل کلی)، آب‌کاه، چم کنار، پیرگاری، گراب، نورعلی، جیجل، چهاربیشه، پنج میل،چمتر خان،شهرک مختاری و پرزینستان در این پروژه آبرسانی می شوند.
 
کرمی نژاد تصریح کرد: جمعیت تحت پوشش این طرح بزرگ آبرسانی ۳۲ هزار نفر است که تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ خانوار در این پروژه از نعمت آب شرب با کیفیت و پایدار بهره مند می شوند.
 
وی به روند اجرایی پروژه و خط انتقال آن اشاره کرد و گفت: در این پروژه ۱۸۵ کیلومتر خط انتقال در اقطار 110 تا 500 میلی‌متر و 3 باب مجموع حجم 1500مترمکعب و مخزن هوایی مورد نیاز که شامل 51 باب است اجرا و تاسیس می شود. 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان مرد: تجهیز، تکمیل و توسعه 3 باب ایستگاه تقویت فشار از دیگر اقدامات انجام شده در روند اجرایی این پروژه است.
 
کرمی نژاد تصریح کرد: یکی ار خدمات مهم دولت انقلابی و مردمی پروژه محرومیت زدایی برای ابرسانی به مناطق محروم است و این از نکات بارز خدمت صادقانه به مردم شریف خوزستان است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به عزم دولت سیزدهم در خوزستان گفت: رییس جمهورمحترم  اولین سفر خود را به خوزستان داشتند و اولین بازدید از پروژه های فاضلاب اهواز بود این نشان از نگاه رییس محترم جمهور به مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان و عزم جدی دولت برای خدمت به مردم شریف این استان است.
 
وی عنوان کرد: با توجه به تنش ابی در کرخه حدود ۱۰۰  روستا را از رودخانه خارج کردیم و با خط انتقال اب غدیر ابرسانی به این روستاها را انجام داده‌ ایم.
 
کرمی نژاد به آبرسانی به روستاهای خوزستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: تا الان ۱۲۶۰ روستا در دولت سیزدهم در استان خوزستان آبدار و یا پایدار  شده است و دیگر پروژه های آبرسانی با سرعت در حال اجرا هستند.
 
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۴۲
http://www.abfakhz.ir/u/3s8
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید