شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل آبفا خوزستان:

اتصال آب شهر حمیدیه به خط غدیر/تامین آب با کیفیت مردم شریف حمیدیه

اتصال آب شهر حمیدیه به خط غدیر/تامین آب با کیفیت مردم شریف حمیدیه

محمد رضا کرمی نژاد درباره تامین آب شرب شهر حمیدیه از خط غدید اظهار داشت: در آستانه عید سعیدغدیر  و با تلاش شبانه روزی همکاران و پیمانکاران و مشاوران آب شرب شهر ۲۷ هزار نفری حمیدیه به خط غدیر وصل شد تا این شهر از آب با کیفیت بهره مند شود.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، وی افزود: تا قبل از این آب شرب شهر حمیدیه از قبل از سد حمیدیه تامین میگردید اما از امروز این شهر از آبگیر رودخانه کرخه جدا و به آب با کیفیت غدیر متصل شده است. 
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: با توجه به مشکلات کم آبی در پایین دست رودخانه کرخه با اجرای طرح های ظربتی شهرها و روستاهایی که دچار تنش آبی بودند را به خط غدیر متصل کردیم تا مشکلات آبی در این شهرها و روستاها وجود نداشته باشد.
کرمی نژاد تصریح کرد: آبرسانی به روستاها و شهرهای خوزستان با طرح های ضربتی و جهادی در حال اجرا می باشد که بخشی از این طرح ها مصون سازی روستاهای آبگیر رودخانه کرخه  در برابر تنش آبی این رودخانه است.
وی ادامه داد: آبرسانی به مناطق هدف به منظور سازگاری با کم آبی به ویژه در روستاهای آبگیر رودخانه کرخه پیش بینی شده که با سرعت در حال اجرا است.
کرمی نژاد با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم برای حل مشکل آب این استان گفت: یک هزار و ۳۰۰ روستای خوزستان از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون آبرسانی شده و روند اجرایی آبرسانی به روستاها در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت بسیج سازندگی سپاه ، قرارگاه کربلا و  قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه بخوبی استفاده میشود.
 
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱) ۱۵:۵۳
https://www.abfakhz.ir/u/3xf
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید