شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان: تکمیل فاضلاب خوزستان به اولویت طرح‌های عمرانی تبدیل شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان:
تکمیل فاضلاب خوزستان به اولویت طرح‌های عمرانی تبدیل شده است

محمد خانچی گفت: تکمیل طرح‌های فاضلاب خوزستان با محوریت فاضلاب اهواز به اولویت طرح‌های عمرانی دولت تبدیل شده و در این راستا اعتبارات مناسبی برای تکمیل این طرح‌ها اختصاص داده شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  وی در جلسه پروژه فاضلاب اهواز با بیان اینکه تمام ظرفیت استان برای تکمیل طرح های آب و فاضلاب خوزستان باید به پای کار بیاید افزود: طرح فاضلاب اهواز به آبروی کشور و استان تبدیل شده است و با توجه به مشکلات و پیچیدگی های آن، تکمیل این طرح به تنهایی از عهده آبفا بر نمی آید.

خانچی ادامه داد: نگاه و توجه خوبی به استان خوزستان در سطح دولت سیزدهم وجود دارد که باید از این فرصت برای شتاب بخشی به طرح های فاضلاب و آب استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: با اعتباراتی که توسط دولت برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است هیچ بهانه ای برای کار نکردن در این بخش وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار از طریق منابع مالی مختلف برای اجرای طرح فاضلاب خوزستان و اهواز پیش بینی می شود این طرح ها امسال با مشکل مالی مواجه نشوند.

خانچی افزود: اواخر سال گذشته تزریق نقدینگی برای تصفیه طلب پیمانکاران طرح های فاضلاب خوزستان توسط دولت انجام شد که با این اقدام انتظار می رود روند تکمیل طرح های فاضلاب خوزستان با سرعت ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به سرمایه گذاری سنگین و اجرای طرح‌های متعدد در بخش آب و فاضلاب این استان، گفت: دولت سیزدهم اراده کرده است تا مشکل آب و فاضلاب خوزستان را یکبار برای همیشه حل کند و این هدفگذاری مهم دولت با سرعت در حال تحقق است.

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت پروژه فاضلاب اهواز ادامه داد: طرح فاضلاب اهواز در ۱۵۶ نقطه همزمان در حال اصلاح، تعمیر و توسعه است، به گونه ای که روند اجرایی این پروژه هم اکنون به وضعیت مطلوبی رسیده است.

مسئله فاضلاب شهر اهواز در سال های اخیر به عنوان یکی از مسئله ها و دغدغه های جدی مردم غیور این خطه مطرح بوده و این موضوع به عنوان یکی از چالش‌های جدی این استان دستاویز سیاه نمایی و تخریب عملکرد نظام از سوی دستگاه های رسانه ای دشمنان نظام قرار می گرفته است. این معضل در اولین سفر استانی رییس جمهور به استان خوزستان موردتوجه قرار گرفت و مصوباتی برای رفع این مشکل تصویب شد.

تسریع در احداث فاضلاب شهر اهواز از مهمترین مصوبات اولین سفر استانی رئیس دولت مردمی در سال ۱۴۰۰ بود که با گذشت یکسال از این مصوبه با تامین اعتبار مورد نیاز هم اکنون روند تکمیل این طرح که در گذشته به کندی انجام می شد، سرعت گرفته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۱:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/3xm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید